Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Såvitt jag vet så ställer modsen upp frivilligt, utan ersättning. Dessutom bor inte modsen på FB heller. Jag räknar inte med att en mod (eller admin för den delen heller) ska kunna hjälpa mig inom 10 sekunder men nått problem. Om nu en timme ska gå åt att leka community var dag ser jag hellre att den timmen läggs på att plocka bort trams och OT.
Det är Du som outat dig själv om nu dina anhöriga råkat få nys om ditt nick. Men hela din attityd osar av att det är någon annans fel och att Du vill byta för att det inte passar längre. Om Du inte kan stå för dina åsikter, vad fan har Du på ett diskussionsforum att göra då?
Jag har aldrig påstått att moderatorerna ska ställa upp frivilligt heller, det var du som sa det. INTE jag. Jag tog bara ditt exempel som som du målat upp och räknade på det. Dessutom om någon av mina anhöriga skulle läsa ett av mina inlägg som jag själv inte anser speciellt passande för dem att läsa så skulle jag stå för det om de kom upp till mig och sa; Har du skrivit detta, t.ex.
Men jag menar, går det att undvika så ser jag hellre att den lösningen är att föredra, sen får du säga vad du vill om det, och att jag inte står för vad jag skriver. Men du måste väl själv fatta att man kanske inte vill outa allt för sina närmsta, gör du inte det så har vi inget mer att diskutera. Vad jag har på ett diskussionsforum att göra? - Förmodligen samma sak som dig, att diskutera saker, reflektera över dem, ge min personliga åsikt om saker osv osv. Men som jag skrev i ett av inläggen längre upp så har jag bara postat i drogforumet för att få reda på fakta innan man brukar droger, kan sluta väldigt illa annars, död som ett exempel. Och när jag sedan fått reda på den faktan genom frågor t.ex så försöker jag svara så gott jag kan åt andra som frågar exakt likadana frågor för hjälpa dem. SOM SAGT.
Hade det inte varit för dessa två punkter hade jag aldrig postat i drogforumet, och aldrig behövt argumentera i denna idiotiska konversation. Jag vill bara få dig att fatta att det är vissa saker man vill dölja för t.ex familj för att inte oroa dem i onödan, det handlar inte om att jag är feg och inte vågar stå för saker jag gjort/skrivit. Utan att slippa behöva göra mina anhöriga oroliga för mig. Men nu eftersom det inte går att göra någonting åt saken så kan denna tråd låsas.
Mvh