Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Nej.
För att vi anser att folk får stå för det dom skriver.
Vill man inte att ens grannar/föräldrar/arbetsgivare skall få reda på att man är tjackpundare eller nekrofil så behöver man ju inte babbla om det.
Det skulle dessutom vara väldigt omständigt att hålla på och ändra folks användarnamn, och det skulle uppstå en väldans massa förvirring.
Isåfall är flashbackare mer efter än annat folk på andra forum eftersom där brukar det gå realtivt enkelt att byta namn, och jag vet inte om någon större förvirring brukar uppstå, inte vad jag kan påminna mig om. Nä, förvisso. Men jag tror inte det är det första man tänker på då man postar i drogforumet, att ens anhöriga ska hitta dit och läsa en poster. Jag hade kunnat skita fullt i att posta i det forumet, men då hade det ju inte varit någon större mening att jag varit medlem här om jag skulle ge fan i att diskutera saker. Om folk frågar mig något som rör droger så försöker jag hjälpa dem så gott jag kan, bla för deras egen hälsa så de inte tar ÖD osv. Det är ju inte för att jag vill att mina nära någon gång ska hitta dit och kunna se vad jag läst, utan för att jag vill hjälpa folk, samt diskutera frågor osv. Annars hade jag aldrig reggat mig här.
Skit samma, jag tycker det är dåligt att det inte går att byta namn ivf, eller få så att användaren står som raderad. Men det ger inget att vara spydig mot en moderator.
Framfört mig åsikt åtminstone, och tror fler håller med mig.