2008-11-02, 00:33
Bannlyst
Tjenare!

Vet inte om jag lagt denna tråd rätt nu. Men hur som helst har jag några frågor angående växten.

Låt oss säga att jag intagit datura och blivit tagen av polis. Kan de se att jag intagit detta?
Eller kan jag i efterhand skylla på att det måste ha slagit slint i huvudet på mig, psykos eller dylikt?

Hur pass väck blir jag? Har jag kvar mitt humana förstånd eller kan jag få för mig att göra HUR sjuka saker som helst? T.o.m skada folk?

Tack på förhand.
/c0ff3h.
Citera
2008-11-02, 00:35
Medlem
Ranknfiles avatar
vad jag hört så kan man tappa besinningen helt och hållet av änglatrumpet! Tror dock inte att polisen kan se att du intagit de..
Citera
2008-11-02, 00:39
Medlem
Dziobeks avatar
Sök om ämnet, tagits upp 100tals gånger såna här trådar. Hallucinogener skulle du startat den i istället isf.
Citera
2008-11-02, 00:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dziobek
Sök om ämnet, tagits upp 100tals gånger såna här trådar. Hallucinogener skulle du startat den i istället isf.
Det måhända finnas många trådar om Datura.

Men nej. Mina frågor har inte blivit besvarade i andra trådar.
Citera
2008-11-02, 00:55
Medlem
Dziobeks avatar
Då har du inte sökt.. Det tas upp dom frågorna i många trådar. Hur man blir och hur det funkar.

Varför funderar du på att prova det? Du vet inte ens hur man blir och hur mycket kontroll man loosar.. Kan säga dig att skylla på psykos för farbror blå lär inte lyckas. Du kommer inte ens kunna behärska dig att försöka bortförklara dig.
Citera
2008-11-02, 01:14
Medlem
grissvanss avatar
Du kommer få megapupiller så dom kommer förstå att du har tagit någon form av knark

Edit:Glömde andra frågan.
Datura fungerar genom att den innehåller ämnen som blockerar signalsubstansen acetylkolins effekter i kroppen,detta är sinnessjukt otrevligt och inget jag rekommenderar
Du kommer för det första inte förstå att du är hög, om du ser en gigantiskt monster flyga omkring kommer du tro att det är ett lika normalt fenomen som att åka buss.(men du kommer nog bli jävligt rädd) Ett sk. delirium hamnar du i .
Hela du kommer bli torrare än en tantfitta... Näsan kommer vara helt täppt,munnen kommer vara snustorr så det kommer kanske göra ont att dricka vatten för alla slemhinnor torkar ut.
Din kroppstemperatur kommer vara farligt hög,hjärtklappning,huden torkar ut, minnesluckor, pupillerna blir så pass stora att det kommer göra ont i ljus, muskelryckningar och krampanfall.
Mer eller mindre av alla dessa symtom kommer du få uppleva beroende på hur mycket du tar(och det varierar stort mellan växter)
Senast redigerad av grissvans 2008-11-02 kl. 01:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in