Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2008-11-01, 23:52
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenrisulv!
Och återigen slår den i Sverige vitt utbredda "någonannanismen" till igen. "Nejdå, det är inte vårt fel att det är sirap i linan, det måste vara någon annans". Erbjuder man en tjänst och tar betalt för den får man faan se till att den håller vad som utlovas, annars kan man lika gärna lägga ner. Att urskulda Relakks med att det fildelas håller inte, betalar man för en tjänst skall den funka, så enkelt är det.
Fast det är ju allmänt känt att anonymitetstjänster inte är lämpade för fildelning och att de som fildelar ofta brukar belasta nätverken enormt mycket.
Jag kan inte uttala mig om hur Relakks är då jag inte har någon efarenhet av deras tjänster.
Citera
2008-11-10, 09:54
Medlem
scammer2s avatar
Povade relakks och det funkar står man har annat ip bla bla.
Men konstigt nog så märker en sidaj ag blivit bannad på som jag inte får göra nytt pokerkonto på t.ex att det fortfarande är jag fast jag är ansluten via relakks.
konstigt..

har t.om provat på annan dator i huset
Citera
2008-11-10, 13:14
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scammer2
Povade relakks och det funkar står man har annat ip bla bla.
Men konstigt nog så märker en sidaj ag blivit bannad på som jag inte får göra nytt pokerkonto på t.ex att det fortfarande är jag fast jag är ansluten via relakks.
konstigt..

har t.om provat på annan dator i huset
Alla har väl samma IP-adress utåt via Relakks?
Stämmer det så är det antagligen så att någon annan Relakksanvändare har blivit bannlyst från siten och därmed hindrar alla andra Relakksanvändare från att besöka siten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in