2008-11-07, 11:38
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CallPonDem
Ja men nu handlade inte tråden om hur mkt barn olika folk föder eller att invandringen är högra nu än tidigare. Du kan omöjligt tvinga folk till sterilisering eller till deportering till länder som dom inte har ngn som helst anknytning till.

Man behöver inte ens sterilisera folk. Det är bara att göra som Kina, inför barnlicens och kontrollera sen varje fruntimmer en gång för graviditet var 3:e månad, är hon på smällen blir det tvångsabort. Blattar nekas förstås en sådan licens kategoriskt. Barnlicens får endast sökas av par och gentest bör göras på fostret för att undvika bedrägeri.
Citera
2008-11-07, 12:26
Medlem
CallPonDems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Man behöver inte ens sterilisera folk. Det är bara att göra som Kina, inför barnlicens och kontrollera sen varje fruntimmer en gång för graviditet var 3:e månad, är hon på smällen blir det tvångsabort. Blattar nekas förstås en sådan licens kategoriskt. Barnlicens får endast sökas av par och gentest bör göras på fostret för att undvika bedrägeri.

Och var ska pengarna komma från som ska finansiera graviditetstester var 3:e månad? Ska du införa barnlicens på hela befolkningen eller bara invandrarna?
Citera
2008-11-07, 15:37
Bannlyst
Om man är en blandning av negeroid/kaukasoid, Kaukasoid/Mongoloid (arab) Eller Negroid/Mongoloid så borde man kastas ut. Albaner, bosnier, och "skopjes" borde kastas ut från sverige fasten de anses vara "kaukasoider".
Citera
2008-11-07, 15:43
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MasturCheef
Om man är en blandning av negeroid/kaukasoid, Kaukasoid/Mongoloid (arab) Eller Negroid/Mongoloid så borde man kastas ut. Albaner, bosnier, och "skopjes" borde kastas ut från sverige fasten de anses vara "kaukasoider".
Flashback's mest imponerande rasbiologi, MasturCheef, har kommit fram till att araber skulle vara kaukasoid/mongoloid rasbastarder

Du vet inte ens vad kaukasoid är, och du vet inte heller vad ras är. Du vill kasta ut folk som är blandraser men du har ingen koll överhuvudtaget på raser.
Citera
2008-11-07, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsePaha
"Men jag var här först!" - ItsePaha när han var 4 år gammal och inte tyckte om att en stor 6-åring "inkräktade" i sandlådan.

"Snälla döda mig inte, jag är på er sida, jag är god, jag är vänster och självhatande vit!" - ItsePaha när han är 54 år och flera stora negrer och araber står med påkar och machetes i händerna bland glassplittret på mattan i ItsePahas vardagsrum.
Citera
2008-11-07, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Flashback's mest imponerande rasbiologi, MasturCheef, har kommit fram till att araber skulle vara kaukasoid/mongoloid rasbastarder

Du vet inte ens vad kaukasoid är, och du vet inte heller vad ras är. Du vill kasta ut folk som är blandraser men du har ingen koll överhuvudtaget på raser.

Man behöver ofatst inte kunna särskilt mycket om raser för att på en sekund avgöra om en människa är rasligt hemmahörande i Sverige och Nordeuropa eller inte.
Citera
2008-11-07, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infidel

Varför vela med sånt för? Ut över gränsen med allihop är en enklare lösning. Alternativet är sterilisering av främlingar som stannar kvar och att de enbart får leva inom vissa avgränsade områden.
Citera
2008-11-07, 15:55
Medlem
TeutonicWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard

Man behöver inte direkt ha full koll på rasbiologi för att dra slutsatsen att exempelvis jugoslaver bör kastas ut. Trots att även de är kaukasoider, så har de en annan kultur som påverkar Sverige negativt.

/Teutonic Warrior
Citera
2008-11-07, 16:01
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Man behöver ofatst inte kunna särskilt mycket om raser för att på en sekund avgöra om en människa är rasligt hemmahörande i Sverige och Nordeuropa eller inte.
Citat:
Ursprungligen postat av TeutonicWarrior
Man behöver inte direkt ha full koll på rasbiologi för att dra slutsatsen att exempelvis jugoslaver bör kastas ut. Trots att även de är kaukasoider, så har de en annan kultur som påverkar Sverige negativt.

/Teutonic Warrior
Visst visst, jag förstår vad ni menar grabbar, det är folkstammen som räknas för er. Men jag och MasturCheef har en liten fejd som har pågått de senaste dagarna, och jag tycker det är allmänt kul att reta honom för hans bristande kunskaper i rasbiologi, medan han försöker ge igen genom att håna muslimer för deras förkärlek till inavel, och tro att jag skulle ta illa upp av det
Citera
2008-11-07, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
"Snälla döda mig inte, jag är på er sida, jag är god, jag är vänster och självhatande vit!" - ItsePaha när han är 54 år och flera stora negrer och araber står med påkar och machetes i händerna bland glassplittret på mattan i ItsePahas vardagsrum.

Du är bara löjlig, Varnagel.
Citera
2008-11-07, 21:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TeutonicWarrior

/Teutonic Warrior

Och man behöver inte ha full koll heller för att veta att lappjävlar och sådana med 25% ickesvenskt blod ska kastas ut, eller hur? Vad gör du i Sverige ditt jävla blattesvin?
Citera
2008-11-08, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsePaha
Du är bara löjlig, Varnagel.

Ja verkligen löjlig.

Farm murders in South Africa Part 1 of 2

http://www.youtube.com/watch?v=3S71PbichSw
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera