2008-10-31, 14:39
Bannlyst
Vilket kävla rasistiskt forum flashback är.. ni jävlar är helt sjuka.. "jävla araber" "jävla neger" "jävla blattebög" Nån borde fana nmäla det här forumet, mest rasistsiska forum genom tiderna.... Jesus... ni är en skam för mänsligheten
2008-10-31, 14:39
Medlem
Flytande_argots avatar
Vad ska man anmäla forumet för? Att folk säger vad de tycker och tänker?
2008-10-31, 14:41
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retskrad
Vilket kävla rasistiskt forum flashback är.. ni jävlar är helt sjuka.. "jävla araber" "jävla neger" "jävla blattebög" Nån borde fana nmäla det här forumet, mest rasistsiska forum genom tiderna.... Jesus... ni är en skam för mänsligheten

Vet du man får även diskutera pedofili, zoofeli och ta dig en titt i Mondo, gore och bizarre så ska du se att du kommer att bli än mer upprörd.

Yttrandefrihet - vet du vad det är?
Senast redigerad av Snövit 2008-10-31 kl. 14:43.
2008-10-31, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Uttrandefrihet - vet du vad det är?

Det är väl när äggen kommer från frigående uttrar, alltså såna som inte sitter i bur?
2008-10-31, 14:45
Bannlyst
Det första jag såg när jag blev medlem på forumet var "jävla neger". Det var det första och den mest använda order på forumet.

Yttrandefrihet?Vilket planet leevr du på`? Man får inte kränka andra raser ?
Kränka andra raser inte olagligt?
2008-10-31, 14:45
Medlem
orscars avatar
Citat:

Frågan är ju varför du tar åt dig, känner du dig kränkt av något så brett sagt?

EDIT: Sen varför blandar du in Jesus i det hela? han om någon tror jag inte postat på detta forum.
2008-10-31, 14:46
Medlem
Citat:

Vad har det med flashback som forum att göra? Forumet skriver ju knappast av sig självt. Om nu någon ska anmälas (vilket jag inte tycker även om jag ogillar rasism) så är det ju den som postat inlägget.
2008-10-31, 14:46
Bannlyst
Nej, men tänk om du var en färgad person, skulle du vilja bli kallad en neger? Vi alla är människor.
2008-10-31, 14:48
Medlem
Citat:
Det första jag såg när jag blev medlem på forumet var "jävla neger". Det var det första och den mest använda order på forumet.

Yttrandefrihet?Vilket planet leevr du på`? Man får inte kränka andra raser ?
Kränka andra raser inte olagligt?

Hest mot folkgrupp är det som är olagligt. Dock ligger inte ens flashback i Sverige längre så vitt jag vet.
2008-10-31, 14:49
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Nej, men tänk om du var en färgad person, skulle du vilja bli kallad en neger? Vi alla är människor.

Om man tycker det är jobbigt med så här mycket yttrandefrihet så är det nog bäst att hålla sig borta från Flashback. Har hört att t.ex. Familjeliv.se har ett forum där man knappt får säga "hej" utan att bli bannad. Kanske vore nåt för dig?
2008-10-31, 14:50
Medlem
BRZMs avatar
Citat:

Och FB är inget för dig.
2008-10-31, 14:50
Medlem
Citat:

En färgad person (~ från Afrika) har kallats neger sedan urminnes tider.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in