• 8
  • 9
2017-02-11, 12:52
Ännu en tant som mött kärleken i mörkaste Afrika..

"I december lämnade Maire Pekhonen, 71, ensamheten i Sverige för att gifta sig med Lamin Sanneh, 34, i Gambia"

"...har trist erfarenheter av sina två första män som båda var i tjugoårsåldern då de gifte sig med Maire. Den första killen packade sin väska och stack så fort han fick besked om permanent uppehållstillstånd.."

http://www.expressen.se/nyheter/har-...eken-lamin-34/
Citera
2017-02-11, 13:26
Medlem
Hehe vilken läsning, ja jäklar vad desperata vissa är.
Citera
2021-11-22, 16:13
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Ännu en tant som mött kärleken i mörkaste Afrika..

"I december lämnade Maire Pekhonen, 71, ensamheten i Sverige för att gifta sig med Lamin Sanneh, 34, i Gambia"

"...har trist erfarenheter av sina två första män som båda var i tjugoårsåldern då de gifte sig med Maire. Den första killen packade sin väska och stack så fort han fick besked om permanent uppehållstillstånd.."

http://www.expressen.se/nyheter/har-...eken-lamin-34/

R.I.P Maire Pekhonen , död i covid i Gambia

https://www.expressen.se/nyheter/mai...khus-i-gambia/
Citera
2021-11-22, 17:24
Avstängd
JordenIsPlatts avatar
Sexturism känns väl rätt sunkigt men eftersom det är olagligt i Sverige så tvingas ju folk att åka. Känner till några tanter som åker till Afrika och några gubbar som åker till Asien och det hela är väl mest sorgligt.

Om vuxna män och kvinnor vill sälja eller köpa sex så tycker jag dom kan få göra det.
Citera
2021-11-22, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanelBullen86
Hej!

Har hört talas om detta fenomen, men undrar om det inte är en myt. Att man ser gubbar som hämtar hem thailuder är ju vardagsmat, men dock har jag aldrig sett någon kvinna åka till Gambia för att få stock.

Någon som vet något?

Få som vet, man kan väl få fram ganska exakta siffror om man har tillgång till samma information som flygbolagen och resebyråerna.

Men iallafall trådstarten är lite roligt. Hur ska man se att kvinnor åker till Gambia? Alltså jag menar, hur SER man det?

Men iallafall, min uppfattning är att det är inte så vanligt att de tar hem sina män från afrika såsom det är vanligt att svenska män hämtar kvinnor från asien.

Jag tror att det finns en väsentlig skillnad här. I allmänhet gillar en kvinna att ha ett kort förhållande med en svart man, dvs ha honom som sexleksak och det är mycket sällan hon vill något mer än så.

Medan svenska män är lite mer seriösa och kan tänka sig att leva tillsammans med en asiatiskt kvinna. Ett seriöst förhållande.

Man kan se en annan skillnad också. Om en svensk kvinna trots allt tar hem en svart man till Sverige och gifter sig med honom så blir det ganska sällan de är ute på stan tillsammans. Man ser helt enkelt inte det. Det är ju också oftast lite äldre kvinnor som gör så.

Medan män som tar en asiatiskt kvinna faktiskt inte är så lastgamla utan kan skaffa familj och hela köret med sin asiatiska kvinna. De syns därför mycket mer tillsammans med sin asiatiska kvinna.

Slutändan blir ändå att det blir lite hyckleri att ha åsikter om eller visa avsky för andras val. Folk borde fokusera mer på sina egna liv och att vara lyckliga.

I det stora hela så önskar jag att man slipper leta utomlands för att hitta sin partner. Vi är rätt så många människor i Sverige och både män och kvinnor som lever ensamma. Men ibland kanske man inte hittar någon som passar en och då istället hittar någon på utlandsresan. Vi svenskar är ett av världens mest beresta folk och både Gambia/Afrika (för kvinnor) och Thailand (för män) är väldigt populära. Jag har läst att flera hundratusen svenskar varje år åker till dessa länder.

Det vore nästan lite konstigt om inte någon då kom att idka sex eller helt enkelt blir kära och vill leva tillsammans.

Slutligen kan jag säga att egentligen är prostitution och att köpa en annan människas kropp helt sjukt och otänkbart för min del. Jag skulle aldrig göra något sådant. Jag har dock svårt tänka mig att hundratusentals svenskar sysslar med det på sina utlandsresor.
Senast redigerad av idontknowmyself 2021-11-22 kl. 17:39.
Citera
2021-11-23, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idontknowmyself
Få som vet, man kan väl få fram ganska exakta siffror om man har tillgång till samma information som flygbolagen och resebyråerna.

Men iallafall trådstarten är lite roligt. Hur ska man se att kvinnor åker till Gambia? Alltså jag menar, hur SER man det?

Men iallafall, min uppfattning är att det är inte så vanligt att de tar hem sina män från afrika såsom det är vanligt att svenska män hämtar kvinnor från asien.

Jag tror att det finns en väsentlig skillnad här. I allmänhet gillar en kvinna att ha ett kort förhållande med en svart man, dvs ha honom som sexleksak och det är mycket sällan hon vill något mer än så.

Medan svenska män är lite mer seriösa och kan tänka sig att leva tillsammans med en asiatiskt kvinna. Ett seriöst förhållande.

Man kan se en annan skillnad också. Om en svensk kvinna trots allt tar hem en svart man till Sverige och gifter sig med honom så blir det ganska sällan de är ute på stan tillsammans. Man ser helt enkelt inte det. Det är ju också oftast lite äldre kvinnor som gör så.

Medan män som tar en asiatiskt kvinna faktiskt inte är så lastgamla utan kan skaffa familj och hela köret med sin asiatiska kvinna. De syns därför mycket mer tillsammans med sin asiatiska kvinna.

Slutändan blir ändå att det blir lite hyckleri att ha åsikter om eller visa avsky för andras val. Folk borde fokusera mer på sina egna liv och att vara lyckliga.

I det stora hela så önskar jag att man slipper leta utomlands för att hitta sin partner. Vi är rätt så många människor i Sverige och både män och kvinnor som lever ensamma. Men ibland kanske man inte hittar någon som passar en och då istället hittar någon på utlandsresan. Vi svenskar är ett av världens mest beresta folk och både Gambia/Afrika (för kvinnor) och Thailand (för män) är väldigt populära. Jag har läst att flera hundratusen svenskar varje år åker till dessa länder.

Det vore nästan lite konstigt om inte någon då kom att idka sex eller helt enkelt blir kära och vill leva tillsammans.

Slutligen kan jag säga att egentligen är prostitution och att köpa en annan människas kropp helt sjukt och otänkbart för min del. Jag skulle aldrig göra något sådant. Jag har dock svårt tänka mig att hundratusentals svenskar sysslar med det på sina utlandsresor.

Männen vill ha en hushållerska som städar, tvättar och lagar mat åt dem utöver att ha sex med dem. Kvinnor kan inte kräva detsamma av män.
Citera
2021-11-23, 18:59
Medlem
Fattar inte att dom måste åka helt till Afrika för att få stock, räcker med Finlandsfärjan
En knullmaskin av dom sällna, om man kan åka på mittvecka och gillar gilfs.
Citera
2021-11-23, 19:35
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
R.I.P Maire Pekhonen , död i covid i Gambia

https://www.expressen.se/nyheter/mai...khus-i-gambia/

Jäklar i min låda... detta klår ju med hästlängder även de mest ihärdiga sydostasien-gubbarna.

April 2020. Maire upptäcker videosamtalsfunktionen på Facebook och får strax 1 200 gambiska män som nya vänner. Hon skiljer sig i denna veva från sin femte make.
...
...
Den 30 januari 2021 gifter sig Maire med den 41 år yngre Nfamara Jarju, hennes sjätte man och den fjärde från Gambia.
Citera
2021-11-23, 19:54
Medlem
Alltså seriöst, det här med interracial-fetish är i majorteten av fallen något som VITA MÄN har. I stort sett all interracial-porr med svart man + vit kvinna konsumeras av mesadels vita MÄN, inte vita kvinnor. Med andra ord är det trots allt en extrem ovanlig fetisch bland vita kvinnor. Det är vita män som har den fantasin i 99% av fallen. Dessa vita kvinnor som åker till Gambia är uteslutande tanter i 50-70års åldern som inga män uppmärksammar annat än negrer (möjligtvis även enstaka hazar-afghaner).

Sen har vi en minoritet av vita kvinnor som är size queens. Även i deras fall skulle de (om de hade möjligheten) välja en icke-svart man med stor kuk, inte en svart man med stor kuk.

Den svarta mannen är lägst rankad bland alla icke-svarta kvinnor oavsett om negern har 5 cm kinesballe eller en anakonda mellan benen. Kollar man på interracial-relationer (både korta och långa ) i USA så är kombinationen vit kvinna + latinoman + andra medelhavstyper på top, medans vit kvinna + svart man/asiatisk man är på botten.
Senast redigerad av JeffDahmer 2021-11-23 kl. 20:00.
Citera
2021-11-23, 21:57
Medlem
Månsans avatar
Citat:

Har ju solklara orsaker. Migrationsverket vet att den importerade asienkvinnan för det mesta mycket snabbt anpassar sig, lär sig språket och redan efter några år gör ovärderlig nytta i långvården eller liknande. Den gambianske mannen är lika förutbestämd att bli dagdrivare, hopplöst oanställningsbar och sannolikt inom kort kriminell och en betydande belastning för samhället. Det är helt enkelt mycket enklare för asienkvinnan att bli insläppt i Sverige. Kärringarna skulle nog gärna släpa hit svartingen men många får inte.
Citera
2021-11-24, 12:23
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:

Innan covid åkte dom flesta av dessa "damer" med Vingresors charterflyg en gång i veckan.
Halva planet ( 90 personer ) var äldre ensamma damer.
Resten var par ( gambiansk man/ svensk kvinna ) på väg hem för att träffa släkten och på det lite barnfamiljer. Den flighten har varit inställd sedan covid började,
men 90 damer i veckan under perioden november till april.

Det FINNS manliga sexturister i Gambia ochså men ingenting jämfört med dom kvinnliga.
På vissa " populära restauranger " kan det sitta enbart äldre turist damer och unga svarta killar.
Vid alla bord. No fail.
( En populär restaurang betyder att killen kan hämta ut 10-15% av notan när damen åker hem, precis
som på marknaden eller affärer; Han tar med damen bara till butiker som ger kickback )
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in