2001-10-10, 22:03
Medlem
Kanske uttjatat men om man ska köra en kur på winstrol, hur länge, vilka doser, vad ger det för effekt(stora drag), vilka biverkningar, hur pass farligt för levern är det och behövs clomid, nolvadex eller arimidex?
Citera
2001-10-10, 22:06
Medlem
Winstrol

O just ja, hur sker processen i kroppen?
Citera
2001-10-10, 23:15
Medlem
Winstrol

Tja, menar du tabs? I så fall 50mg om dagen. Så jag hoppas du kan skaffa 50mg:arna, annars blir det ett himla pillande med 2 eller 5mg:arna!
En känd biverkning jag kan känna/komma på är att man kan få lite ont i lederna, därför rekomenderar många ett samtidigt bruk av deca!
Jag skulle rekomendera clomid efteråt och även kanske nåt leverskydd(typ milkthistle, kan inte komma på vad det heter på svenska), Nolvadex och arimidex är överflödigt vid ett enbart bruk av winstrol så de klarar du dig utan. Jag har aldrig kört nåt leverskydd under mina kurer med winnar och jag har klarat mig fint....
Kör allt mellan 6-8 veckor så skulle jag tro att allt är lugnt.
Vad kan du räkna med? Hmmm, ökad styrka och hårdhet samt lite mer massa, nåt i stil med 2-5 kg skulle jag tro!

Fuckhead
Citera
2001-10-11, 08:37
Medlem
Winstrol

Mariathistel menar du nog Fuckhead!
Finns på diverse hälsokost affärer.

Mvh Hunter
Citera
2001-10-11, 09:03
Medlem
Winstrol

Exakt! Så heter den.....fick hjärnsläpp eller nåt!

Fuckhead
Citera
2001-10-11, 10:40
Medlem
Winstrol

Milk Thistle är det engelska namnet på samma produkt, är man messerschmidt så är man ;-)

mvh Bosse
Citera
2001-10-11, 10:42
äldre konto (old)
Ej medlem
Winstrol

Sorry läste inte fuckheads och hunters mess tillräckligt noga
Citera
2001-10-11, 13:15
Medlem
Winstrol

fuckhead, blir lederna bättre med deca? tänkte eftersom du skrev att man får ont i lederna av winstrol och man därför ska ta deca sammtidgt?
Citera
2001-10-11, 16:26
Medlem
Winstrol

Mmm.. deca skrivs juh ut här i sverige mot benskörhet osv osv. Vet inte om dom skriver ut det för ledproblem pga av att den är en anabol steroid. Men den har bra egenskaper för led värk/uppbyggnad. Får man det utskrivet får man däremot gå på vårdcentralen för att få det injecerat.. Den rekomenderade dosen vid anemi är 100-200mg per vecka i minst 4 månader. Så det är bara att vänta på att bli gammal och få statligt subventionerad decca ;)
Citera
2001-10-12, 05:02
Medlem
Winstrol

angående winstrol och uttorkade leder/ligament vill jag rekommendera hälsokostpreparaten glocosamin och hajbrosk. för de som inte vill köra deca oxo vill säga. dock hörde jag något om att läkemedelsverket tagit upp glucosamin för prover så det kanske har blivit förbjudet i hälsokostaffärer, och nu tar det väl sedvanliga 5 år innan man ser det på apoteken. går dock att beställa från internet..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in