Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2008-11-04, 21:17
Medlem
jag gillar pc för jag vet hur det funkar.. det är väl heller inte lika lätt att uppgradera en mac om jag förstått det hela rätt.

sedan tycker jag att alla som har en mac är så jävla snobbiga och dryga... vet inte varför denna självgodhet infinner sig hos just macägare men det är jävligt störigt.
Citera
2008-11-04, 21:22
Medlem
smurfehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herr nagel
jag gillar pc för jag vet hur det funkar.. det är väl heller inte lika lätt att uppgradera en mac om jag förstått det hela rätt.

sedan tycker jag att alla som har en mac är så jävla snobbiga och dryga... vet inte varför denna självgodhet infinner sig hos just macägare men det är jävligt störigt.

Nu handlar det inte om det, utan det handlar om dessa maskiner som TS jämför.
Citera
2008-11-04, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smurfeh
Nu handlar det inte om det, utan det handlar om dessa maskiner som TS jämför.

nämen oj.......
Citera
2008-11-04, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martingbg
Vem har sagt nåt om laptop? Tråden handlar om iMac.

Förövrigt tror jag att jag kommer vänta med mitt köp, måste ju komma en uppdaterad iMac snart också med bättre grafik och ny processor.
Fick aldrig riktigt svar på min fråga dock...jag vet redan att jag får mer för pengarna om jag köper en PC så den diskussionen behöver ej föras vidare i tråden. Min grundfråga var egentligen hur bästa iMacen står sig mot det grafikkort och processor jag kör idag(info i första inlägget i tråden)...om någon har ett svar på det så får den personen gärna höra av sig, i annat fall kallar jag den här tråden avslutad i alla fall för min egen del...tack
Av någon anledning läste jag macbook och inte imac. Jag måste varit full eller nåt.
Citera
2009-12-02, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herr nagel

Kanske beror på att vi är så jäkla nöjda med vårt val av dator och du är missnöjd med ditt

Allvarligt hela den här diskussionen är löjlig.
Allt handlar om tycke och smak..Äpplen eller päron,Volvo eller Saab,Bmw eller Mercedes.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in