jag lyckades köpa en dosa nick and johnny (gamla verisionen) för inte allt så längetsen (max en månad). har dock hört rykten om att den inte ska säljas mera.
jag vet inte vilken sort det är som är den gamla, men idag köpte jag iaf en som hade någon teknad bild på utsidan och vid "slasken" var det en teknad bild på en gubbe med solglasögon
Jag såg att det fanns runda Nick and Johnny dosor när jag handlade snus för två-tre dagar sedan. Så jag tror att den har börjat säljas på riktigt igen.
Jag såg att det fanns runda Nick and Johnny dosor när jag handlade snus för två-tre dagar sedan. Så jag tror att den har börjat säljas på riktigt igen.
Jag har inte sett den sen innan sommaren, har varit runt överallt och letat, men bara hittat den nya dosan med white (smakar inte alls likadant som den gamla runda portionsdosan)
Finns den gamla Nick and johnny kvar ? Portion var ju så himla god, men den gamla verkar ha ersatts av deras nya "East" och "West"
Någon som vet?
Såg att du bor i Malmö. Jag har sett den i en tobaksaffär där för två veckor sedan. Jag är inte helt hundra på om den låg vid Gustav eller Stortorget. Jag vet iaf att varje torg har en egen tobakshop och det var inte den med asiaterna. Så tror det var på Stortorget..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!