2008-10-29, 18:28
Medlem
Finns den gamla Nick and johnny kvar ? Portion var ju så himla god, men den gamla verkar ha ersatts av deras nya "East" och "West"

Någon som vet?
Citera
2008-10-29, 18:38
Medlem
waaaH_5s avatar
jag lyckades köpa en dosa nick and johnny (gamla verisionen) för inte allt så längetsen (max en månad). har dock hört rykten om att den inte ska säljas mera.
Citera
2008-10-31, 01:10
Medlem
xallies avatar
jag vet inte vilken sort det är som är den gamla, men idag köpte jag iaf en som hade någon teknad bild på utsidan och vid "slasken" var det en teknad bild på en gubbe med solglasögon
Citera
2008-10-31, 15:27
Medlem
Ratzzs avatar
den finns i örebro iallafalll, 100% säker att jag såg den igår!
Citera
2008-11-01, 14:49
Medlem
wääuus avatar
Jag såg att det fanns runda Nick and Johnny dosor när jag handlade snus för två-tre dagar sedan. Så jag tror att den har börjat säljas på riktigt igen.
Citera
2008-11-02, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wääuu
Jag såg att det fanns runda Nick and Johnny dosor när jag handlade snus för två-tre dagar sedan. Så jag tror att den har börjat säljas på riktigt igen.

Jag har inte sett den sen innan sommaren, har varit runt överallt och letat, men bara hittat den nya dosan med white (smakar inte alls likadant som den gamla runda portionsdosan)
Citera
2008-11-25, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deyenieye
Finns den gamla Nick and johnny kvar ? Portion var ju så himla god, men den gamla verkar ha ersatts av deras nya "East" och "West"

Någon som vet?

Såg att du bor i Malmö. Jag har sett den i en tobaksaffär där för två veckor sedan. Jag är inte helt hundra på om den låg vid Gustav eller Stortorget. Jag vet iaf att varje torg har en egen tobakshop och det var inte den med asiaterna. Så tror det var på Stortorget..
Citera
2008-11-25, 14:34
Medlem
Har inte sett en Nick and johny dosa sen jag jobbade i norge år 2006, N&J snuset fanns i varenda butik där.

Fina grejer som en blandning mellan general och tre ankare. Skulle betala mkt för att få tag i en N&J dosa
Citera
2009-05-21, 18:36
Medlem
Buddmeisters avatar
Någon som vet om den finns att få tag på någonstans? Fan, kan t o m tänka mig att importera från norge..
Citera
2009-05-22, 14:19
Medlem
wääuus avatar
Den säljs nog fortfarande i en affär här. Men den kanske utgår när det är slut. Vet att statoil ska sluta sälja N&J east/west också...
Citera
2009-05-22, 20:12
Medlem
Attjagorkars avatar
saxat ifrån svensktsnus.se

På grund av för liten efterfrågan kommer Nick & Johnny East and West från och med vecka 19 att utgå ur sortimentet.

Nick and Johnny Original Portion kommer att finnas kvar i din butik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in