2008-10-29, 14:24
Medlem
Flytande_argots avatar
Ja, som rubriken säger, skulle det inte gå att få en snabbknapp där man enkelt får upp sina tio senaste inlägg eller så? Ofta är det ju dem man är intresserad av att följa?
Citera
2008-10-29, 15:20
Medlem
wearcapeflys avatar
Det närmaste är att du besöker din egen profil och visar "alla inlägg av X"... Men jag håller med dig, det är lite för lång väg att gå. Känns som en snabbfunktion/knapp skulle göra livet lite lättare.
Citera
2008-10-29, 15:30
Medlem
Hispers avatar
Väldigt bra förslag!
Citera
2008-10-29, 15:39
Medlem
Toppen förslag, skulle vara BRA mkt smidigare än att leta reda på sin egna profil och gå den vägen. Lite krångligt.
Citera
2008-10-29, 15:39
Avslutad
Då det verkar som ändå att Flashbacks servrar har problem med prestandan så tycker jag detta kan vänta tills det andra är fixat som t.ex. att man kan se vilka trådar man har postat i.
Citera
2008-10-29, 15:48
Medlem
tältpinnes avatar
Helt klart en bra tanke!

Jag kör på fattigmanslösningen, som ioförsig fungerar utmärk, med en knapp uppe i mitt verktygsfält som är länkad till https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=ANVÄNDARNAMN
Citera
2008-10-29, 20:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Ja, som rubriken säger, skulle det inte gå att få en snabbknapp där man enkelt får upp sina tio senaste inlägg eller så? Ofta är det ju dem man är intresserad av att följa?

https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=87714
Citera
2008-10-29, 20:09
Medlem
TYGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=87714

OK? Vad menar du? Att man ska ta den här koden och hacka om den och sedan göra en egen snabbknapp som man hackar in i sin browser?

OnT: Bra idé
Citera
2008-10-29, 20:13
Medlem
PacmanSwes avatar
Varför inte bara fixa en svara funktion? Man hade fått liv i gammla trådar på nolltid och forumet hade blivit sjukt mycket lättare
Citera
2008-10-29, 23:39
Medlem
Sweemans avatar
Ultimata vore en "Dina inlägg" länk.. så man ser alla trådar man klottrat i så man enkelt kan se om man fått svar eller inte.. detta är nog det enda forumet jag använder som inte har denna funktionen, i andra fall så skiter jag i att registrera mig hur bra det än verkar :P men Flashback är ju ett undantag
Citera
2008-10-29, 23:57
Medlem
Seaturtles avatar
flashscript?

snabblänkar och min profil

men ett väldigt smidigt sätt vore om man kunde aktivera "Seaturlte" för att komma till profilen direkt
Välkommen tillbaka, Seaturtle
Du var här senast: Idag klockan 14:31
Privata meddelanden: 0 olästa, totalt 139.
Citera
2008-10-30, 20:51
Medlem
Fylleannas avatar
Ett mycket bra förslag!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto