2008-10-28, 21:41
Medlem
Frankie001s avatar
Hej,
Har skapat ett klipp i Sony Video Vegas Studio Platinum 9.0.
Det fungerar utmrkt vid preview inne i programmet. Men nr jag sedan frsker med "Make movie" eller "Render as" s str det att filen endast blir runt 80kb. Och nr jag renderar den s tar det 2 sek och filen blir i den storleken. Nr jag sedan frsker spela upp den i en extern mediaspelare s hnder inget frutom att videorutan ploppar upp och sedan frsvinner fr att klippet r slut.

Har testat med olika format och det blir samma resutat med alla.
S undrar nu, hur skall jag gra fr att rendera mitt projekt? Verkar ju vara vldigt mysko eftersom att det fungerar utmrkt i previewen.

HJLP!
Citera
2008-10-28, 21:55
Medlem
Muckarduvas avatar
Vilket format frsker du rendera till, d?
Citera
2008-10-28, 22:01
Medlem
Muckarduvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muckarduva
Vilket format frsker du rendera till, d?

Edit: Ah, sg att du hade prvat med diverse. Men det ska bara vara att vlja Render As och fr skerhets skull se till att "Render loop region only" inte r frbockat, drefter vljer du bara till exempel Windows Media Video och lmplig template fr att skapa en WMV-fil, om du vill ha en komprimerad fil fr exempelvis webpublicering.
Citera
2008-10-28, 22:04
Medlem
Frankie001s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muckarduva
Edit: Ah, sg att du hade prvat med diverse. Men det ska bara vara att vlja Render As och fr skerhets skull se till att "Render loop region only" inte r frbockat, drefter vljer du bara till exempel Windows Media Video och lmplig template fr att skapa en WMV-fil, om du vill ha en komprimerad fil fr exempelvis webpublicering.

Rutjveln var ibockad, du ska ha ett stort tack fr hjlpen

Trevlig kvll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in