2008-10-28, 21:22
Medlem
Någon som vet vem gärningsmannen är?

http://sydsvenskan.se/malmo/article340877/Psykiater-atalad-for-sexbrott-mot-patient.html

Känns ju viktigt att veta så att allmänheten kan varnas, om inte annat så [b]särskilt[b] med tanke på läkarens specialitet.
Konstigt att detta inte fått lika mycket uppmärksamhet som Troilius/PLastikkirurgen...
Citera
2008-10-29, 01:08
Medlem
Hoppas någon slår in skallen på honom. Jävla svin, fy fan.

Toskala
Citera
2008-10-29, 02:48
Medlem
Finns en psykiater i trelleborg född 1955 ,skulle kunna vara han,då jag ej vet om det är han så vill jag ej gå ut med namn.
Det som kan sägas är att han är en kulturberikare.
Hittade honom på http://www.doktorsguiden.se sök psykiater och skåne/trelleborgs lassarettet
Citera
2008-10-29, 03:52
Avslutad
Känner en psykiater i Trelleborg, men det är inte han. Han, som jag känner, måste vara över 60. Men om jag får kontakt med han igen kan jag ju fråga lite försiktigt. Han fick en chefs-position i Trelleborg när han flyttade. Men han var bra, han skrev ut precis vad jag bad om...

EDIT 1:
Citat:
Ursprungligen postat av petterniklas
Finns en psykiater i trelleborg född 1955 ,skulle kunna vara han,då jag ej vet om det är han så vill jag ej gå ut med namn.
Det som kan sägas är att han är en kulturberikare.
Hittade honom på http://www.doktorsguiden.se sök psykiater och skåne/trelleborgs lassarettet

Hittade min förra läkare, o det är inte han...

Är det möjligen Niy*z A*i I*san Y*unes?

EDIT 2:
Haha... Hittade ännu en av mina fd. psykiater där, född 1955, men det är en hon o det skulle förvåna mig om hon begått sexuella övergrepp (även fast hon var knäpp)!
Senast redigerad av Psychopatic 2008-10-29 kl. 04:01.
Citera
2008-10-29, 04:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Känner en psykiater i Trelleborg, men det är inte han. Han, som jag känner, måste vara över 60. Men om jag får kontakt med han igen kan jag ju fråga lite försiktigt. Han fick en chefs-position i Trelleborg när han flyttade. Men han var bra, han skrev ut precis vad jag bad om...

EDIT 1:

Hittade min förra läkare, o det är inte han...

Är det möjligen Niy*z A*i I*san Y*unes?

EDIT 2:
Haha... Hittade ännu en av mina fd. psykiater där, född 1955, men det är en hon o det skulle förvåna mig om hon begått sexuella övergrepp (även fast hon var knäpp)!

Hur hade du tänkt fråga lite försiktigt? "Tjena, har du begått några nya övergrepp på senaste tiden då?"

Toskala
Citera
2008-10-29, 04:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Toskala
Hur hade du tänkt fråga lite försiktigt? "Tjena, har du begått några nya övergrepp på senaste tiden då?"

Toskala
Nej, jag har själv inte haft Niyaz som psykiater, utan hans chef, Staffan P, också i Trelleborg. Så om jag träffar han igen kan jag fråga lite försiktigt om Niyaz.
Senast redigerad av Psychopatic 2008-10-29 kl. 04:52.
Citera
2008-10-29, 04:56
Avslutad
Hmm... Det står att psykiatern blev uppsagd 2006, så jag tror vi kan skippa Niyaz.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in