Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-10-28, 17:21
  #1
Medlem
Hej har åkt in till mamma en sväng och hälsat på och har viruscheckat lite med malwarebytes och osv på datorn. Till saken det kommer inte ljud ur högtalarna det är inga proffshögtalare från Creative eller något liknande. utan2 st små högtalare som sitter ihop, därav den vänstra har volymkontroll och en powerknapp som man kan trycka in och ut för att sätta på/stänga av. Vet dock inte vad det är för märke nåt skit är det iallafall. På baksidan är det ett litet märke som det står HQ och är en stjärna bakom. Sen står det modellen antar jag: CWP-SP40. 2.0 speaker set. och som sagt kan inte spela upp ljud i itunes eller windows media player. Och på inställningar är helt tomt går inte att välja nån ljudenhet, helt tomt. behövs det nån drivrutin ?? Kan nån vänlig själ hjälpa mig så man kan få lyssna lite musik =) =) =) Peace
Citera
2008-10-28, 17:29
  #2
Medlem
Idiotpods avatar
Rätt hål du jackat i dem i?

Kanske glapp?

(Hjälper det lilla jag kan^^)
Citera
2008-10-28, 18:15
  #3
Medlem
BryggareBobs avatar
Tror bara du har "mutat" ljudet från datorn. Kolla högtalarikonen vid klockan =)
Citera
2008-10-28, 19:06
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotpod
Rätt hål du jackat i dem i?

Kanske glapp?

(Hjälper det lilla jag kan^^)

japp den sitter i den gröna samma som kontakten. hmmm det är ju min mammas dator och hon köpte den av sin bror, och det är in äkta windows :/
hmmm kanske fel del av forumet av fråga det men nån som vet ´hur man ska göra för att fixa så det blir som riktiga windows och man kan installera uppdateringar. + att på youtube står det "Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Adobe's Flash Player. Get the latest Flash player." och det har jag gjort men inte fan funkar det. creed för all hjälp
Citera
2008-10-28, 20:54
  #5
Medlem
Zwerchstands avatar
Egen musik - teori och praktik —> Datoranvändning - MS Windows

/Moderator
Citera
2008-10-28, 23:34
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BryggareBob
Tror bara du har "mutat" ljudet från datorn. Kolla högtalarikonen vid klockan =)


Mutat? hur menar du? ah den ligger inte där..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback