2008-10-28, 08:12
Medlem
Drapåtrissors avatar
Och allt är förståss svenskarnas fel. http://www.sr.se/stockholm/nyheter/artikel.asp?artikel=2404790 Börjar det inte likna ett rent krigstillstånd i vissa områden och hur ska det sluta?
Citera
2008-10-28, 08:44
Medlem
Ur artikeln:

"- Nånting måste hända nån gång måste folk vakna upp"

................

Vem är folk i sammanhanget? Jag anser att jag tillhör folket och jag anser att jag har vaknat upp för länge sedan. De som bör vakna upp är:

1. De som står för förstörelsen av det svenska samhället d.v.s de som bor i områdena. De är inte de som bor utanför områdena, ex. i Karesuando, som kastar sten och bränner skolor.

2. De rikspolitiker som är ansvariga för invandringspolitiken.

..............

Däremot gör polismannen en helt riktig iakttagelse:

" Och det blir inte bättre vare sig det är en blå eller röd regering, allting blir bara sämre, säger han. "

........

Mot detta finns dock bot och just i den situationen bör folket vakna upp när de går till valurnorna nästa gång! Låt er inte luras nästa gång!
Citera
2008-10-28, 09:03
Medlem
Avtrubbningen har nått rätt långt. Jag blir glad när jag läser om självsaneringen, råkade bo i husby under en månad en gång, obehagligt ställe.

Och ang. att folk måste "vakna upp". Jag tror att de allra flesta helt genuint skiter i detta, låt dem ha ihjäl varandra.
Citera
2008-10-28, 09:23
Bannlyst
Mustafa Alshawi är närpolis i Kista. Med en uppväxt i Rosengård utanför Malmö har han både kunskap och förståelse för villkoren i områden som det han arbetar i. Från hans egen klass är fyra döda, sex sitter i fängelse och bara fyra har lyckats likt honom.

Det är ju ganska coolt när dom apor som "lyckas", d v s snutarna, slåss mot dom som "misslyckas" d v s ligisterna. Man borde sända det som underhållning på TV, som en slags "gladiatorspel".

Vad den där snuten snackar om är inget att bry sig om.
Citera
2008-10-28, 09:26
Medlem
Drapåtrissors avatar
I dagens Metro är det ett reportage om den mördade somalierns begravning. Trots att det är måndag och arbetsdag är anstormningen av krullskallar den största någonsin på Råcksta kyrkogård vid den muslimska begravningen.
Citera
2008-10-28, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinman
Mustafa Alshawi är närpolis i Kista...fyra har lyckats likt honom.

Det är givetvis så att det inte kan anses vara ett "lyckande" att svenska skattebetalare har tvingats anställa en polis från utlandet för att hålla reda på sina landsvänner i Sverige.

Tvärtom så skulle det vara lyckat om vi hade sluppit anställa honom. Det skulle ha tytt på att läget är under kontroll.

Om lyckan ska mätas i antalet anställda poliser, ju fler poliser dess bättre, så är läget verkligen olyckligt.
Citera
2008-10-28, 10:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tinman
Mustafa Alshawi är närpolis i Kista. Med en uppväxt i Rosengård utanför Malmö har han både kunskap och förståelse för villkoren i områden som det han arbetar i. Från hans egen klass är fyra döda, sex sitter i fängelse och bara fyra har lyckats likt honom.

Vilken vinstmaskin invandringen är.
Citera
2008-10-28, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prestige2k
Vilken vinstmaskin invandringen är.

Det gick således 14 killar i hans klass. 4 av dessa är döda, 6 fängelsekunder! Jag förmodar att det är killar alla dessa 10.
4 har "normala" jobb. Jag garanterar att minst 2 av dessa 4 bakar pizzor på skattefuskande pizzerior. 1 av dessa fyra, polismannen, försöker hålla reda på
drägget. Svenska hederliga skattebetalare försörjer honom således.

Jooo...ni...

Svaret på dessa problem blir givetvis:

Öka invandringen än mer!

/salig dumbom
Citera
2008-10-28, 19:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
I dagens Metro är det ett reportage om den mördade somalierns begravning. Trots att det är måndag och arbetsdag är anstormningen av krullskallar den största någonsin på Råcksta kyrkogård vid den muslimska begravningen.

Är det verkligen så många krullskallar som har ett arbete att gå till på en måndag då?
Citera
2008-10-28, 19:49
Medlem
von Hindenburgs avatar
Det är just det som är poängen.

Kan vi hoppas på en riktig ungdomsrevolt? Jag vet vilka som kommer att gynnas av det och det är inte "ungdomarna" eller Sjupartiet.
Citera
2008-10-28, 19:51
Bannlyst
Härligt mer av dessa idiotiska handligar!
SD bara ökar och ökar
Citera
2008-10-28, 19:54
Medlem
Doncos avatar
Krutdurk

Revolt mot vad? För lite bidrag? För få fritidsgårdar? Ingen gemensam korvgrillning med brandkåren?

Ungarna i samtliga Stockholms ghetton (ja, vi har tyvärr flera...) ska bara hålla käften och anpassa sig till Sverige. Jag kommer spy om jag får läsa om hittepå-åtgärder och brobygganden.

Jag råder alla som fortfarande tror på mångkulturen och är över 20 år att ta en busstur valfri dag i dessa områden. Mitt tips är buss 517 mellan Spånga och Akalla. När jag åkte den var det som att var med i en skräckfilm där jag var den sista människan på jorden och parasitvarelserna hade tagit över.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in