2008-10-28, 15:00
Medlem
Paranoid-Rockers avatar
Mer rökelse åt folket!
OnT: Rökelse e de bästa, funkar alltid
Citera
2008-10-28, 15:05
Medlem
Parabol-Heidis avatar
Ät vitlök, det döljer all annan lukt. Det enda nån kommer fråga är "har du ätit vitlök?"
Citera
2008-10-28, 15:26
Bannlyst
Enklaste och billigaste sättet är väl "KD" (Korsdrag) Alltså tvärdrag.

Om min näsa inte är helt skum tycker jag att Cannabis lukten försvinner ganska fort, utan att vädra. Iaf fortare än Ciggarette rök.
Citera
2008-10-28, 16:08
Medlem
Rökelse suger för att alla använder det.
Med andra ord så sätter de flesta likhetstecken mellan rökelse doften och CB doften.
"Det luktar rökelse här, var har du gräset?"

CB försvinner fort om man bara öppnar en balkong dörr på glänt några minuter och inte har för mycket textiler hängande överallt som stora gardiner od.
Citera
2008-10-28, 21:18
Medlem
SjärnJerrys avatar
Annars så kan TS skaffa sig en luftrenare, finns på ica för en billig penning. Sveper till och med bort de värsta lukterna från en bakfylledumpning.
Citera
2008-10-28, 21:24
Medlem
Korsdrag räcker ju om du vädrar i en timme så e det ingen chans att dem känner lukten. Annars är ju steka lök en klassiker som funkar, efter det kommer inte en jävel känna något. Min erfarenhet är att cannabislukten går bort av sig självt relativt fort också, det e inte ens i närheten av cigarettlukt.

Alternativt låna min lillesyrra. hennes dumpningar stinker för fan över hela jävla huset om inte dörren e stängd i 5 timmar efter ett toa-besök. då kan jag garantera att ingen kommer märka ngt om du så suttit o bongat i 5 timmar
Citera
2008-10-28, 21:52
Medlem
absentiss avatar
En sån där joniserare eller vad det heter ska tydligen funka jättebra

Personligen röker jag med öppet fönster eller utomhus.
Citera
2008-10-29, 04:09
Medlem
casdeffs avatar
Rök utomhus
Citera
2008-10-29, 06:21
Avslutad
Rök under köksfläkten...? Det gör jag (dock ej cannabis, det nyttjar jag inte längre). Eller som jag gjorde, bjud morsan på en joint. Hon tvekade först, men mindes gamla hippie-tiden så...
Citera
2008-10-29, 07:21
Medlem
Hydroliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ypvs
Rökelse suger för att alla använder det.
Med andra ord så sätter de flesta likhetstecken mellan rökelse doften och CB doften.
"Det luktar rökelse här, var har du gräset?"

CB försvinner fort om man bara öppnar en balkong dörr på glänt några minuter och inte har för mycket textiler hängande överallt som stora gardiner od.

Kan hända att det är så i din umgängeskrets, men jag har då inte hört någon få för sig att koppla rökelser med CB. Var jag kommer ifrån används rökelse för att få det att lukta gott. Själv hatar jag rökelsedoften..

Det finns även CB rökelse att köpa, ha ett paket sånt och en nerbrunnen rökelse så behöver du inte ens göra något åt doften. Om någon frågar så visar du den nerbrunna rökelsen och sen paketet och säger att du tycker att det doftar gott

EDIT: Den luktar verkligen inte CB. Inte när den är tänd iaf. Luktar svagt av någonting som liknar CB doft ett tag efter att den har brunnit ner bara. Men det vet ju inte folket om!
Citera
2008-10-29, 16:33
Medlem
Nagaxs avatar
Röker brunt inomhus dagligen. Både med stängt fönster och öppet fönster. Oftast mitt i rummet framför datorn. Lukten försvinner efter typ 40 minuter, morsan har knallat in 30 minuter efter utan att märka något annat än typ "det luktar lite unket här!". Grönt är en annan femma
Citera
2008-10-29, 23:27
Medlem
öppna 2 fönster, ett korsdrag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här