2008-10-27, 03:55
Medlem
försöker skicka mail med det kommer ett mail att det blev nått fel på mailet och så krypterar den inte endel mail man mste skriv in en fråga, är det möjligt att det inte går att skicka krypterat för att jag har gratis versionen? förut har det alltid gått bra
Senast redigerad av lisaflisa 2008-10-27 kl. 03:58.
Citera
2008-10-27, 05:07
Medlem
Du kan ju bara skicka krypterade mail till folk som också har mailen krypterad som cyberrights eller hushmailkonton. Att skicka ett krypterat mail till en hotmailadress går alltså inte.
Citera
2008-10-28, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av limone
Du kan ju bara skicka krypterade mail till folk som också har mailen krypterad som cyberrights eller hushmailkonton. Att skicka ett krypterat mail till en hotmailadress går alltså inte.

HALLÅ det var inte det jag gjorde jag skickade till hush och cyber adresser som jag skickat till förut ..men nu går det bara inte !!
Citera
2008-10-29, 00:00
Medlem
Pga att adressen du försöker skicka till med största sannolikhet inte existerar, eller mindre sannolikhet blivit "deaktiverat" av hushmail/cyber-rights (såsom de plötsligt blev efter operation "raw deal" om du googlar på det).

mvh
Jakob
Citera
2008-10-29, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JAKOB2
Pga att adressen du försöker skicka till med största sannolikhet inte existerar, eller mindre sannolikhet blivit "deaktiverat" av hushmail/cyber-rights (såsom de plötsligt blev efter operation "raw deal" om du googlar på det).

mvh
Jakob

kan hända men jag försökte skicka till en adress jag vet finns ännu och då kom en ruta som sa:error checking for public keys com.hush.hee.d
vad betyder det?
Citera
2008-10-30, 04:42
Medlem
Ratchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limone

johodå, går superbra att skicka krypterat till & från Hotmail.
Via Enigmail i Fx som ska vara till Gmail, kan även med fördel användas på kompis forum osv.

Även via outlook om man har dom "gamla" tidens mail som stödde det och gör än idag:-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in