2008-10-26, 22:42
Medlem
Dorothees avatar
Okej, behöver hjälp snabbt nu! Det är så att jag ska tanka det sista avsnittet på Scrubs säsong-trean. Via uTorrent.
Jag tar fram torrenten, hämtar hem den i firefox "filhämtaren" sen så startas uTorrent upp och jag ser alla avsnitt i en lista och jag kan markera dom jag vill ha eller inte ha.
Så, jag markerar bara den jag vill ha. och sen börjar ladda ner. men då laddar utorrentsjäveln ner hela säsongen ändå!?

Vad gör jag för fel?

EDIT: förlåt om detta redan har tagits upp. Men jag har tyvärr inte tid att läsa hela utorrenttråden, och man får knappt några svar om man tar upp det där.
Så när jag har fått svar, lås den här tråden snabbare än blixten!
Citera
2008-10-26, 22:50
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dorothee
Okej, behöver hjälp snabbt nu! Det är så att jag ska tanka det sista avsnittet på Scrubs säsong-trean. Via uTorrent.
Jag tar fram torrenten, hämtar hem den i firefox "filhämtaren" sen så startas uTorrent upp och jag ser alla avsnitt i en lista och jag kan markera dom jag vill ha eller inte ha.
Så, jag markerar bara den jag vill ha. och sen börjar ladda ner. men då laddar utorrentsjäveln ner hela säsongen ändå!?

Vad gör jag för fel?

EDIT: förlåt om detta redan har tagits upp. Men jag har tyvärr inte tid att läsa hela utorrenttråden, och man får knappt några svar om man tar upp det där.
Så när jag har fått svar, lås den här tråden snabbare än blixten!

Det ser bara så ut. i själva verket får du hem det du har markerat och det kommer inte att ta så lång tid som det verkar. Lite dumt men tyvärr syns det inte i nedladdningsfönstre. Kanske finns någon inställning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in