2008-10-25, 21:07
Medlem
Kurtens avatar
Nr jag spelar upp ngon videofil r bilden mrkare n den brukar vara.
Jag vet inte riktigt varfr. Det kvittar vilken spelare jag spelar upp filerna med.
Jag har inte ndrat p instllningarna i nn av spelarna, har kollat.
Nn som vet vad problemet r? Det br finnas nn klyftig kille som vet.
Citera
2008-10-25, 21:10
Medlem
-jOE!s avatar
Har du stllt in ljuset p datorn, har du en laptop?
Citera
2008-10-25, 21:15
Medlem
Kurtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Har du stllt in ljuset p datorn, har du en laptop?
nope
Citera
2008-10-25, 23:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kurten
Nr jag spelar upp ngon videofil r bilden mrkare n den brukar vara.
vad gjorde du att det blev s? har du installerat ngot som kunde ha orsakat det? som nya video drivrutiner till exempel?

du borde vl kunna ka ljusstyrkan p spelaren. eller p grafikkortets kontrollpanel om du hgerklickar p skrivbordet > egenskaper > instllningar > avancerat.

om det hnde fr bara ngra dagar sen s kunde testa gra en systemterstllning och g tillbaks till dagen d det fortfarande fungerade korrekt.
Senast redigerad av ikosaedri 2008-10-25 kl. 23:18.
Citera
2008-10-25, 23:52
Medlem
Kurtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikosaedri
vad gjorde du att det blev s? har du installerat ngot som kunde ha orsakat det? som nya video drivrutiner till exempel?

du borde vl kunna ka ljusstyrkan p spelaren. eller p grafikkortets kontrollpanel om du hgerklickar p skrivbordet > egenskaper > instllningar > avancerat.

om det hnde fr bara ngra dagar sen s kunde testa gra en systemterstllning och g tillbaks till dagen d det fortfarande fungerade korrekt.

Grejen r ju att det r bara filmerna man spelar upp i spelaren som r mrkare, allt annat r precis som det ska. Jag har laddat ner lite program till att converta filmer s man kan lgga in dem p min iPod, men det har nog inte med det att gra. Det r alla filmer p datorn som r fucked, inte bara de jag har convertat. Fungerade inte riktigt att converta heller tho. Var tydligen nt problem med Quicktime.
Skulle helst villja undvika systemterstllning men jag ska prova de andra sakerna du sa. Tack fr svaret
Senast redigerad av Kurten 2008-10-25 kl. 23:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in