• 1
  • 2
2008-10-25, 22:39
Medlem
xintrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bt23
Vadå för brev från Google?

haha, skulle du bra vilja veta va ^^ Inget speciellt faktiskt men dock inget jag vill diskutera. Iaf så står det väl placerat i centrum av min lägenhet så har du vägarna förbi kan du få läsa det IRL så att säga
Citera
2008-10-26, 01:52
Bannlyst
haha, jag har sett dom där ute i butikerna och på allvar tänkt mig att det har nåt att göra med linuxdistributionen Ubuntu, typ att "oj, nu har fan ubuntu blivit folkligt ute i stugorna!!"
Citera
2008-10-26, 01:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xintron
haha, skulle du bra vilja veta va ^^ Inget speciellt faktiskt men dock inget jag vill diskutera. Iaf så står det väl placerat i centrum av min lägenhet så har du vägarna förbi kan du få läsa det IRL så att säga

du sökte jobb där men fick avslag..typ?
(google hade väl nån jobbannons ute i dagstidningarna för nåt/några år sen - som gick ut på att man skulle gissa en gåta och visa att man därmed var intelligent, nåt sånt?)
Citera
2008-10-26, 10:23
Medlem
xintrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SulFatrykarn
du sökte jobb där men fick avslag..typ?
(google hade väl nån jobbannons ute i dagstidningarna för nåt/några år sen - som gick ut på att man skulle gissa en gåta och visa att man därmed var intelligent, nåt sånt?)

haha, nej, då skulle min värld gå under (avslag från google måste fan vara den värsta domen i denna värld). Nej, inget speciellt som sagt var och lika bra att vi glömmer det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in