2008-10-25, 12:47
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Visst finns det "dominor" i både det alldagliga livet och den "profesionella världen". Men hur pass vanligt är det bland er kvinnor att vilja vara EXTREMT dominanta? Då talar jag inte om fjantiga minipiskor eller löjliga daskar på stussen. Jag talar om knän i skrevet med full kraft, spottloskor i ansiktet, piss och skit?

(Innan och/eller efter dessa excesser skall ni naturligtvis få ordentligt med kuk, det hör inte riktigt hit)
Citera
2008-10-25, 12:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
(Innan och/eller efter dessa excesser skall ni naturligtvis få ordentligt med kuk, det hör inte riktigt hit)
Stryk detta och det blir mer förnderande.
Citera
2008-10-25, 12:53
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berwald
Stryk detta och det blir mer förnderande.

Självfallet! Men undertecknad hör till den krets som trots allt vill lätta på trycket...
Citera
2008-11-21, 23:00
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Inga kommentar från typ nobody, thank´s God...

When the mind is free, the spirit is... spirits... or whatever, typ, ngt sånt.
Citera
2008-11-23, 23:37
Bannlyst
Rekomenderar att du söker Hjälp!
En kille ska inte gilla att bli knäad i skrevet, det gör ju ont! och det ska göra ont för du skadar testiklarna med mer och det är inte bra!

Tror du har alvarliga problem som du borde söka hjälp med hos tex. Psykolog.

Ett knä i skrevet ska göra ont! inte vara skönt!

mvh. Extreme63
Citera
2008-11-23, 23:44
Medlem
Abbss avatar
Förstår inte om det nu är så att folk kan tända på dethär, precis som extreme63 säger, ett knä i skrevet ska göra ont, inte vara skönt!
Citera
2008-11-23, 23:44
Medlem
det läter som ngt extremt otrevligt, men each his own
Citera
2008-11-23, 23:51
Bannlyst
Tror att vi kommit fram till en slutsats på den här tråden!

Ett knä i skrevet ska göra ont, Inte vara skönt!

Rekomenderar trådskaparen igen att söka hjälp för sitt "icke-normala" betéende.

mvh. Extreme63
Citera
2012-06-26, 00:45
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Bumpar en galen men relevant tråd! Finns det verkligen inga sanna kvinnliga sadister på FB? Som kan delge intressanta erfarenheter?

(menar då inte knutblusar som ägnar sig åt Bromma-BDSM med fjantpiskor och rödtjut på fredagskvällen...)
Citera
2012-06-26, 16:31
Medlem
Wannabeswedishs avatar
Personligen tror jag dom flesta sadistiska kvinnor använder psykisk terror framför fysisk vold..
Citera
2012-06-26, 22:10
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wannabeswedish
Personligen tror jag dom flesta sadistiska kvinnor använder psykisk terror framför fysisk vold..

Är det inte så att båda måste till? Den psykiska terrorn blir tandlös om inte om fysiska sanktionsmöjligheter existerar, i form av cigarettbränning, häftstift i ryggen och rinnande stearin över rektum?

Men så länge man sköter sin massage, fittslickning, smekning, knullning, pullning etc så kan det räcka med en enkel tillrättavisning i form av en spottloska eller örfil om man inte gör det tillräckligt bra?

Undrar bara...
Citera
2012-06-27, 16:48
Medlem
Wannabeswedishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Är det inte så att båda måste till? Den psykiska terrorn blir tandlös om inte om fysiska sanktionsmöjligheter existerar, i form av cigarettbränning, häftstift i ryggen och rinnande stearin över rektum?

Men så länge man sköter sin massage, fittslickning, smekning, knullning, pullning etc så kan det räcka med en enkel tillrättavisning i form av en spottloska eller örfil om man inte gör det tillräckligt bra?

Undrar bara...

Det kan jag tyvärr inte svara på, då jag inte är en "domina". Dock dominerar jag på andra plan...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in