Jag har ftt in detta helvete p datorn, trojan/virus/spyware/ eller vad man nu ska kalla det. Men hur fr jag bort det? Beakta att p den smittade datorn s gr det bara ytterst sllan att komma t internet. Programmet verkar dessutom fucka upp alla exefiler
Jag r evigt tacksam till den som kan hjlpa mig, hller p att bli tokig!!!
Malwarebytes, combofix m.fl. en MASSA gnger, lttast blev det fr mig nr jag tog och stoppade in disken i en annan dator och INTE bootade p denna disken utan den fick bli en andra disk.
Jag har ftt in detta helvete p datorn, trojan/virus/spyware/ eller vad man nu ska kalla det. Men hur fr jag bort det? Beakta att p den smittade datorn s gr det bara ytterst sllan att komma t internet. Programmet verkar dessutom fucka upp alla exefiler
Jag r evigt tacksam till den som kan hjlpa mig, hller p att bli tokig!!!
Jag har ocks skiten, men jag r fr lat fr att ta bort skiten.
Starta datorn i felskert lge och kr igng ditt anti-spyware program.
Malewarebytes & Spyware doctor r bra program.
Tabort filerna manuelt om du nu orkar det
Stop Antispyware XP 2009 Processes:
(Learn how to do this)
AntispywarXP2009.exe
xp_antispyware.exe
Har ocks detta problem och grejen r att det inte gr att g in p ngon sida med knda antivirusprogram..testade avastlnken hr och blir direkt "sidan kan inte visas" och likas om jag gr in p nod32 eller vad som helst. Kommer ingenstans och kan inte installera kasperskys igen som jag har p datorn..mitt gick ut fr ett par dagar sen och sen var det krt nr jag inte tog en ny trialperiod Den hr skiten blockerar ju allting
Edit: Lnkas nu till deras sida oavsett vilken lnk jag gr in p..gr jag in p flashback 10 ggr s hamnar jag p den dr sidan 5 ggr. Helt krt med andra ord
Senast redigerad av Fyrkantig_boll 2008-10-29 kl. 22:56.
testa hmta malwarebytes frn download.com eller majorgeeks.com
Tack..gick in p download.com och skte fram malwarebytes..fick klicka p nerladdningslnken mngder av gnger innan jag fick ner programet eftersom den hnvisade mig till den dr andra sidan hela tiden. Denna var riktigt obehaglig mste jag sga
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!