2008-10-25, 00:58
Medlem
HC47s avatar
Någon som vet varför Laidback för tillfället har 3800+ besökare? Jag har nästan aldrig sett en siffra på över 100 innan. Är det någon bugg, eller?
Senast redigerad av HC47 2008-10-25 kl. 01:04.
Citera
2008-10-25, 01:13
Medlem
Snövits avatar
Ja det ser konsigt ut det verkar vara en hel del folk inne i evighetsdiskussioner om man kollar heta ämnen.
Citera
2008-10-25, 01:18
Medlem
-jOE!s avatar
Verkar konstigt, här är alla heta ämnen iallafall: https://www.flashback.org/hotthreads.php
Citera
2008-10-25, 01:20
Medlem
serotonins avatar
Jag körde ett litet race i "Now Playing", kan vara därför.
Citera
2008-10-25, 01:34
Bannlyst
Haha. Har väl blivit populärt?
Citera
2008-10-25, 10:02
Medlem
micaeles avatar
Kanske ett bevis på att trams lockar mer än seriositet...
Citera
2008-10-26, 22:39
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Kanske ett bevis på att trams lockar mer än seriositet...

Fast nu är det bara 42 besökare där så det låter inte rimligt att det var så många fler för någon dag sen.
Citera
2008-10-26, 22:48
Medlem
Kalasjnikovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Verkar konstigt, här är alla heta ämnen iallafall: https://www.flashback.org/hotthreads.php
"Som Youtube fast porr" på en god tredjeplats! Sjukt hett ämne!

Beklagar OT
Citera
2008-10-27, 01:30
Medlem
Kämpendahls avatar
Är det överhuvudtaget vettigt att Laidback ligger och tar upp kapacitet samtidigt som forumet skär ner på funktioner för att forumet inte ska bli segt?

Här tar forumet bort små utmärkta funktioner som t.ex. symbolen som visar om man tidigare postat i en tråd, när man istället för att spara kapacitet, borde ta bort delforum som inte gynnar den fria debatten, t.ex. Laidback. Vidare borde man ta bort delforum som inte tillhör Flashbacks kärnverksamhet som Bostad, hem och trädgård, Fordon, Barn och familj m.fl. istället för att desperat snåla in på funktioner.
Citera
2008-10-27, 07:32
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Vidare borde man ta bort delforum som inte tillhör Flashbacks kärnverksamhet som Bostad, hem och trädgård, Fordon, Barn och familj m.fl. istället för att desperat snåla in på funktioner.

Användare som vill skära ner på det fria ordet och som tror sig veta exakt vad som skall få och inte skall få debatteras på FB, tycker jag också vi kan skala bort.

/VV
Citera
2008-10-27, 17:51
Medlem
serotonins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Användare som vill skära ner på det fria ordet och som tror sig veta exakt vad som skall få och inte skall få debatteras på FB, tycker jag också vi kan skala bort.

/VV

Underbart
Citera
2008-10-27, 18:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor

/VV

Eftersom du inte vet skillnaden på fritt ord och nonsens ska jag inte vara elak mot dig, du har det svårt nog i ditt liv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in