2008-10-25, 00:53
Medlem
Chilirecs avatar
Hej alla Flashbackare!
Har nyligen bestämt mig för att spendera en vecka-10 dagar i Shanghai. Jag skulle vilja veta vad man bör införskaffa när man är där. Hade tänkt sy upp en smoking (som skall användas på en fest där borta) och en del kostymer, skjortor och lite annat. Vad bör man tänka på? Ska man ta med sig "utklipp" från tidningar osv för att illustrera? Kommer få hjälp med språket där borta så just det kommer nog inte bli några problem. Vad bör man ta med sig hem? Är inte så jättesugen på en massa Rolex- och LVkopior så att säga.
Tack på förhand, och sov så gott!
Citera
2008-10-25, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chilirec
Hej alla Flashbackare!
Har nyligen bestämt mig för att spendera en vecka-10 dagar i Shanghai. Jag skulle vilja veta vad man bör införskaffa när man är där. Hade tänkt sy upp en smoking (som skall användas på en fest där borta) och en del kostymer, skjortor och lite annat. Vad bör man tänka på? Ska man ta med sig "utklipp" från tidningar osv för att illustrera? Kommer få hjälp med språket där borta så just det kommer nog inte bli några problem. Vad bör man ta med sig hem? Är inte så jättesugen på en massa Rolex- och LVkopior så att säga.
Tack på förhand, och sov så gott!
Jag kan ju varna dig angående priserna på allt som inte är fejk i Shanghai. Varuhusen är precis lika dyra som i sverige om inte dyrare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in