2008-10-25, 00:52
Medlem
Det här är en mycket livsrelevant fundering. Jag är en fattig student och vill ha en espressobryggare. Budget-gadgets är ondskan själv men lever man på CSN har man tyvärr inte så många valmöjligheter. Finns det någon som köpt ÖB:s budget-espressobryggare (395:-) och kan tala om för mig om det är totalt skräp eller om det faktiskt går att dricka kaffet.
Citera
2008-10-25, 01:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stargazr
Det här är en mycket livsrelevant fundering. Jag är en fattig student och vill ha en espressobryggare. Budget-gadgets är ondskan själv men lever man på CSN har man tyvärr inte så många valmöjligheter. Finns det någon som köpt ÖB:s budget-espressobryggare (395:-) och kan tala om för mig om det är totalt skräp eller om det faktiskt går att dricka kaffet.

för er som inte vet vilken TS menar;

http://www.overskottsbolaget.se/imag...in+3500709.jpg
Citera
2008-10-25, 10:51
Medlem
Paer86s avatar
Jag tror du blir gladare av en mokabryggare. Blir som vanlig espresso, fast det är svårare att få crema. Köpte min för 60-70kr på lagerhaus.
Citera
2008-10-25, 12:18
Medlem
Seamus Costellos avatar
Köp den. Jag har ingen aning om huruvida den är bra eller inte, men den kostar ju som en ordinär bryggare. Experimentera sen med olika kaffesorter. Ibland blir det en fullträff. Min dyra maskin funkar bäste med Willys ful-kaffe för 14 spänn paketet. Tur...
Citera
2008-10-26, 10:39
Medlem
redbull72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paer86
Jag tror du blir gladare av en mokabryggare. Blir som vanlig espresso, fast det är svårare att få crema. Köpte min för 60-70kr på lagerhaus.