2008-10-25, 00:22
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Varför ska Hanoi plötsligt lägga ned verksamheten? Vem hatar vem inom gruppen, och hur mycket? Vem måste lägga in sig för vård? De har precis anställt en ny trumslagare, deras senaste skiva var så bra man kan begära (och lite till) från så gamla gubbar - det bästa de åstadkommit sedan comebacken. Frågorna ovan är bara exempel, andra kan vara mer relevanta.

Jag älskar det här bandet. Någon som har känningar från insidan, eller vet något över huvud taget?
Citera
2008-10-25, 10:52
Medlem
J.Ns avatar
Kan omöjligt vara ngt annat än droger...
Citera
2008-10-26, 00:30
Medlem
svenska Diamond dogs turnerade med HR för några år sedan Andy är heroinist och Mike är värsta tjackpundarn i mannaminne, käften går i ett.
Citera
2008-10-26, 01:22
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perkins
svenska Diamond dogs turnerade med HR för några år sedan Andy är heroinist och Mike är värsta tjackpundarn i mannaminne, käften går i ett.

Så Andy har tagit till sprutan igen? Jag trodde hela comebackprylen byggde på hans tillnyktrande. Att Mike åker dit för innehav då och då är ju välkänt, men lite tjack behöver ju inte vara hela världen och jag har fått för mig att han kommit tillbaks i gammal god fysisk form - ser tillochmed frisk ut på närbilder(!). Han sjunger faktiskt stadigare än någonsin på deras senaste skiva.
Citera
2008-12-09, 22:29
Medlem
Mike's Fru dog för nått år sedan Mike sket i vilket drog ut på turne dan efter, skön snubbe!
Citera
2008-12-09, 22:34
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perkins
Mike's Fru dog för nått år sedan Mike sket i vilket drog ut på turne dan efter, skön snubbe!

Det var några år sedan. Hon var visst 10-15 år äldre än han. Har du någon aning om vad hon dog av?
Citera
2008-12-14, 13:21
Medlem
Jag har för mej att det va hjärt attack eller blandar jag ihop med Pete Ways fru?!

Hursomhelst så va Pete Ways fru läkare skrev ut en herrans massa droger åt både sej själv och Pete.
Citera
2008-12-14, 18:03
Medlem
sikkinikks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Det var några år sedan. Hon var visst 10-15 år äldre än han. Har du någon aning om vad hon dog av?

Hon dog av hjärnblödning, han omgift sedan ett antal år sedan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in