• 1
  • 2
2008-10-25, 16:35
Medlem
Robbadobbs avatar
Pga mina extrema minnesluckor från gårdagen, tomma plånbok och gräsfläckar på jeansen så lär borsten och xanoren fungerat... Vaknade upp bakflöddrig som ett as iallafall (då slipper man ju vara bakis ). Misstänker nästan att jag köpte mer igår. Kollade ringda samtal och hade typ ringt 30 samtal till olika personer
Citera
2008-10-25, 17:00
Medlem
tantas avatar
får ordinerat 10 mg xanor om dagen och tog 2 mg för 1 timma sedan, nu har jag börjat smutta på en öl 3,5 % tror ni det bostar eller bara förstår mitt benzo rus ?
Citera
2008-10-25, 17:02
Medlem
laban af ridderhorskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tanta
får ordinerat 10 mg xanor om dagen och tog 2 mg för 1 timma sedan, nu har jag börjat smutta på en öl 3,5 % tror ni det bostar eller bara förstår mitt benzo rus ?

What, du får alltså 10mg xanor om dagen, utan någon direkt tidigare erfarenhet? Hur kommer det sig att du får sådana mängder utskrivna på en gång? För du kan väl inte mena att du aldrig tidigare har testat att dricka så lite som en folköl till dina xanor om du har haft det utskrivet ett tag?

I övrigt kommer ölen göra dina 2 mg skönare.
Citera
2008-10-25, 17:09
Medlem
tantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laban af ridderhorskap
What, du får alltså 10mg xanor om dagen, utan någon direkt tidigare erfarenhet? Hur kommer det sig att du får sådana mängder utskrivna på en gång? För du kan väl inte mena att du aldrig tidigare har testat att dricka så lite som en folköl till dina xanor om du har haft det utskrivet ett tag?

I övrigt kommer ölen göra dina 2 mg skönare.

Får det eftersom jag självmedicinerat den dosen under en period på 2 år ungefär så det är nertrappning som gäller, sen har jag även ätit 3 st fm1 om kvällen + cannabis för att kunna sova,

sen har jag alldrig fått för mig att blanda in alkohol i bilden tidigare nu jag fått intresset för det.

hade nog inte fått detta annars, men man kan ju inte sluta tvärt , risk för dödsfall då va ?

Okej men det med ölen vilken styrka rekomenderar nu ifall man vill ha kvar den sköna alozopram känslan och inte bara bli full ? folköl (1-2-3=?) eller starköl och isåfall hur många , eller riktigt rävgift som smuggelsprit

Inte ute efter en fylla å ut å slåss utan hemma kväll med flickvännen med lite mys.
Senast redigerad av tanta 2008-10-25 kl. 17:12.
Citera
2008-10-25, 17:19
Medlem
OK, där ser man.

Tja, beroende på hur mycket xanor du tar kan man ju anpassa alkoholen lite efter det. Ett par mg och kanske max 3 starköl tycker jag är en skitskön kombination. Över det så tycker jag att alkoholen tar över för mycket. Men om du har upp till 10 mg att ta till så kan ju ju dricka mer utan att xanorkänslan slås ut. Jag skulle dock akta mig för att dricka allt för mycket mer än ett par öl ändå om du tar upp till 10mg, pga att man får minnesluckor och lätt får dumma idéer för sig. Personligen tycker jag inte att det blir skönare med mycket alkohol, bara konstigare. Prova dig fram helt enkelt. Drick sakta och ta det lugnt. Man blir lätt väldigt alkoholsugen när man väl har börjat dricka under bensopåverkan, så det gäller att hålla sig i skinnet.
Senast redigerad av laban af ridderhorskap 2008-10-25 kl. 17:24.
Citera
2008-10-25, 17:38
Medlem
tantas avatar
Okej men börjar försiktigt nu å testar för har bara 2 folköl kvar hemmay, käkat 2 mg xanor nu och kommer inte åt mer just nu tkr ni jag ska ta en till öl eller vänta tills kvällen å ta dom tillsammans med 3 st fm 1 ? eller blir man för borta då ? Vill inte bli för väck när jag ska mysa å ta hand om bruden å shitt. bara ngt lite småt mysig och inte allt för bortat.e
Citera
2008-10-25, 17:45
Medlem
Eftersom du har så hög tolerans som jag antar att du har så är det nog ingen fara att göra vilket som. En folköl till eller från spelar ingen direkt roll. Jag tror inte du kommer bli speciellt väck pga ölen alls.
Citera
2008-10-25, 18:08
Medlem
Fontainebleaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tanta
Okej men börjar försiktigt nu å testar för har bara 2 folköl kvar hemmay, käkat 2 mg xanor nu och kommer inte åt mer just nu tkr ni jag ska ta en till öl eller vänta tills kvällen å ta dom tillsammans med 3 st fm 1 ? eller blir man för borta då ? Vill inte bli för väck när jag ska mysa å ta hand om bruden å shitt. bara ngt lite småt mysig och inte allt för bortat.e

Med den tolerans du har är det med största sannolikhet ingen fara, bara kraftigare rus, hände att man blandade 10mg xanor och 7.0r utan att få minnesluckor, så det är nog helt lugnt.
Men benzo+alkohol ger mångdubblad effekt, så flippa inte ur helt.
Citera
2008-10-25, 18:36
Medlem
tantas avatar
testar då med 4 mg alozopram ikväll (jämnt flrdelat under kvällen och sen tar mina 3 fm1 och börjar försiktigt med 1 öl sen om den inte räcker fyller jag på)

Bäst att vara på den säkra sidan =)

Elller ska jag bränna i mig allting sammtidigt ? ska kunna vara lite normal framför flickvännen med och inte däcka runt 21.00
Senast redigerad av tanta 2008-10-25 kl. 18:48.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in