BUGAR OCH TACKAR!
Till signaturen jerryleevis här ovan …oaktat att jag inte förstår, helt och hållet hennes skrivning: ”… får fram en meny där, 'Visa' finns som alternativ, så välj det, och kolla vilka övriga alternativ (som) du får där.” ?????????
Men OK! Jag högerklickar mitt på e-post ytan, och får upp ett fönster, med flera valmöjligheter
: valet ”Öppna länk i nytt fönster”, som blir ett e-post brev (från Telia om Månadens erbjudande) –Tack för dé! signaturen jerryleevis.
: valet ”Egenskaper”, som blir ett fönster ”Egenskaper”, med redogörelsen ”Egenskaper för länk”, som ger också detta e-postbrevet.
-Men vad jösses handlar detta om? Som, som nämnt, jag med flera ibland drabbas av.
Och detta problemet finns för både Explorer i Windows 98:2, och som nu här i både Explorer och Firefox i Vista
I brevhuvudet finns också valmöjligheten olika Teckenuppsättning. ..kan det vara något sådant som spökar?
====
-NEJ NEJ!!!!!!!!!! Nu ser jag en liten text längst upp på brevytan: ”Ser mailet konstigt ut, klicka här”. Som medför ett fönster om att ….OHHH! detta operativsystemet Vista, har blockerat av säkerhetsskäl. ..å så öppnas brevet.
Som kanske bekant vimlar Vista av olika blockeringar av säkerhetsskäl; som visst kan stängas av.