Då och då lanserar redan kända tillverkare nya produkter.
Dessa kan vara en tillfällig kampanj eller en produkt som dom hoppas på att kunna sälja.
Det kan även vara en ny vara av ett okänt företag som hoppas på försäljning.
Dessa produkter har tyvärr en tendens att plöttsligt försvinna från marknaden. Antingen för att det var för litet intresse hos konsumenterna eller för att det redan var förbestämt att den endast skulle tillverkas under en viss period.
Konstant känner man rädsla eftersom att man vet att produkten kan försvinna när som helst.
Så nu till frågan: Över vilka produkter känner du detta?
Personligen så är det för tillfället:
Vad: Frisco bröden från MAX som nu finns att köpa i vanliga butiker. Dessa är enligt mig helt underbara och jag bokstavligt talat lever på dem och tröttnar aldrig.
Varför: Jag är rädd att inte tillräckligt många känner som jag vilket resulterar i dålig försäljning.
Vad: AXE sprayen och dusch grejjen som luktar "choklad". Doften är enligt mig mycket tilltalande.
Varför: AXE byter hela tiden ut sina dofter mot nya
Vad: D:fi vax med grönt lock.
Varför: Jag tror egentligen inte att denna kommer försvinna inom en snar framtid. Men den dagen den gör det kommer jag dö. INGET annat vax funkar på mitt hår! Jag hoppas vid gud att den finns kvar till den dagen jag bestämmer mig för att byta frisyr.