Rangers - Celtic
Milan - Inter
Galatasaray - Fenerbahce
River Plate - Boca Juniors
Real Betis - Sevilla
Barcelona - Espanyol
R. Madrid - A. Madrid
Everton - Liverpool
Vi börjar med dessa och kan komplettera om ngn känner behovet för jag pallar inte skriva ner mer.
Nåväl, mitt val faller antingen på Galatasaray - Fenerbahce eller Real Betis - Sevilla då dessa är riktiga hatmöten, kan inte bestämma mig än men fyll på mer era åsikter.
Rangers - Celtic
Milan - Inter
Galatasaray - Fenerbahce
Real Betis - Sevilla
Barcelona - Espanyol
R. Madrid - A. Madrid
Everton - Liverpool
Vi börjar med dessa och kan komplettera om ngn känner behovet för jag pallar inte skriva ner mer.
Nåväl, mitt val faller antingen på Galatasaray - Fenerbahce eller Real Betis - Sevilla då dessa är riktiga hatmöten, kan inte bestämma mig än men fyll på mer era åsikter.
Mvh M
Utan att tänka efter särskilt länge är min första tanke direkt Real Betis - Sevilla.
Rangers - Celtic
Milan - Inter
Galatasaray - Fenerbahce
Real Betis - Sevilla
Barcelona - Espanyol
R. Madrid - A. Madrid
Everton - Liverpool
Mvh M
Blir nog mer rätt om du byter ut Everton-Liverpool till, Liverpool-United.
el clasico är väl världens största klubblagsmatch. Vetefan om man kan kalla det derby dock. Håller nog Boca-River som störst, det är en sak man måste göra innan man dör; att se ett derby på la bombonera. Verkar vara en sjuklig stämning.
Klart man glömmer ngt derby om man inte googlar fram allting, men jag skrev bara ner några snabbt. Som jag skrev i första inlägget så fyll på med mera, bara kul.
el clasico är väl världens största klubblagsmatch. Vetefan om man kan kalla det derby dock. Håller nog Boca-River som störst, det är en sak man måste göra innan man dör; att se ett derby på la bombonera. Verkar vara en sjuklig stämning.
jag e nog beredd att hålla med dig om Boca-River, även om River e rätt kass för närvarande.