2008-10-23, 20:40
Medlem
kavajmongots avatar
http://www.pastan.nu/sharedmedia/pastan/blog/27/18/78/102/20080707/Natan.jpg

Den där jackan/anoraken är jävligt snygg. Det står i artikeln att den kommer från Botique Sportif, men jag kollade igenom allt på hemsideshoppen och där fanns den inte.

Finns det mer saker i själva affären, eller vet någon om vart jag kan hitta en liknande helt clean anorak i ett material som känns mer som tyg än hi-tech?
Citera
2008-10-24, 00:14
Medlem
Pirzons avatar
Varför inte fråga Dj Nathanael Hamelberg om det är där han köpt den?
Citera
2008-10-24, 16:39
Medlem
kavajmongots avatar
Vart kan man fråga honom då? Har han en frågespalt eller måste jag leta upp en mejladress och bli en stalker?
Citera
2008-10-24, 18:49
Medlem
Quasys avatar
åhlens i sundsvall säljer faktiskt en jacka som ser nästan helt likadan ut mkt snygg!
Citera
2008-10-25, 17:42
Medlem
Kryptos avatar
Eftersom Sportif är en av mina favorit butiker, iaf när det gäller tishor, så kan jag ju säga att det oftast finns lite andra kläder i butiken. Tex så fanns inte ett par Feit skor i skinn på hemsidan, men i butiken fanns det.
Så den kan ju finnas i deras butik, men jag tvivlar. Ser inte ut som nåt från Sportif faktist.
Citera
2008-10-25, 18:59
Medlem
Pirzons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kavajmongot
Vart kan man fråga honom då? Har han en frågespalt eller måste jag leta upp en mejladress och bli en stalker?

Stalker? Njaa..personligen hade jag nog med största sannolikhet provat med luren först...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in