2009-03-24, 06:34
Medlem
McMolloys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zyyper
Killen har alltså 400 andra personer som han tycker är viktigare än dig.

Edit: Community sidor som facebook suger kuk och jag fattar inte varför folk använder dom. Så jävla löjligt.

Bästa inlägget...so far.meetyourmessenger.se är fan så mycket roligare....try it you like it.
Citera
2009-03-24, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zyyper
Killen har alltså 400 andra personer som han tycker är viktigare än dig.

Edit: Community sidor som facebook suger kuk och jag fattar inte varför folk använder dom. Så jävla löjligt.

Har man vänner lite här och var i världen är det utmärkt.
Citera
2009-03-24, 22:34
Medlem
myrdals avatar
Uppenbar trolltråd.

Fick mig ett gott skratt, så jag är nöjd. Jag uppskattar din förklädda civilisationskritik.
Citera
2009-03-24, 22:47
Medlem
Jag tar bort vänner lite på beroende på hur jobbiga de är. Har många vänner som jobbar inom nattklubbsverksamhet osv, vilket leder till otaliga festinbjudningar varje vecka. Dessa vänner ryker fortare än tiden det tar för genomsnittsmannen på FB att tacka ja till 2:an.
Ingen big deal.
Citera
2010-01-13, 23:18
Medlem
Melalnsloeadf.s avatar
Så går det när man ska vara "vän" med personer man faktiskt inte är vän med!
Varför ska man ha en facebook-vän hit och dit om du faktiskt inte Är vän med personen i fråga?
Citera
2010-01-14, 01:16
Medlem
rillebancks avatar
Länge sen jag skrattade så här mycket för mig själv, faktiskt. Rolig tråd!
Citera
2010-03-08, 17:19
Medlem
terminator t-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melalnsloeadf.
Så går det när man ska vara "vän" med personer man faktiskt inte är vän med!
Varför ska man ha en facebook-vän hit och dit om du faktiskt inte Är vän med personen i fråga?

vän ska man endast vara om man känner personen typ 20år annars får det vara

vänner för man inte på ett disco eller rave party

mitt facebook blev konstight förknippad med allt från film producent till musick

kan inte förstå varför helt plöstligt för 2 år sen jag blev inbjuden till konst utställning och en massa klubbar som bjöd på en massa gratis,,,

nja nu till topic man behöver inte vara vän med alla

för det orkar man helt enkelt inte med
Senast redigerad av terminator t-x 2010-03-08 kl. 17:22.
Citera
2010-03-08, 17:55
Medlem
BubblesDeVeres avatar
Jag alskar att ta bort folk fran facebook. brukar ta bort sana som har lagt till mig bara for att dom tycket jag ar cool och det ger dom status att ha mig som van. jag brukar ge dom en vecka eller tva sen ryker dom. haha. nar jag ser dom nasta gang sa gar jag fram och halsar, som att jag inte vet vilka dom ar. haha man kan se hur det knakar i deras hjartan!!
Citera
2010-03-08, 18:16
Medlem
Ducken11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BubblesDeVere
Jag alskar att ta bort folk fran facebook. brukar ta bort sana som har lagt till mig bara for att dom tycket jag ar cool och det ger dom status att ha mig som van. jag brukar ge dom en vecka eller tva sen ryker dom. haha. nar jag ser dom nasta gang sa gar jag fram och halsar, som att jag inte vet vilka dom ar. haha man kan se hur det knakar i deras hjartan!!

När du ser folk du känner igen så går du alltså fram och hälsar på dom, dock låtsas du inte veta vem dom är? Du måste ju framstå som fullständigt dum i huvet då...

Jag menar, hur ofta går man fram och hälsar på folk man inte känner
Citera
2010-03-08, 18:26
Medlem
sudden84s avatar
jag är på facebook för att jag fastnat för deras "döda lite tid spel" tex mafia wars och farmville vilket innebär att jag lägger till vem som helst för att öka min mafia

det är skitlarvigt och jag är sjukt tävlingslysten och vill vinna allt - alltid.

om han har över 400 polare på facebook och tar bort dig beror det på dig antagligen och om du grämer dig så över det trots att du knappt känner snubben så är det förmodligen för att du är en sån person.
lägg dig under en filt i en jordkällare och skäms ögonen ur dig nu för helvete!
jag menar du lär väl märka nästa gång ni är i plugget samtidigt ifall han vill prata med dig eller undviker dig!
Citera
2010-03-08, 19:07
Medlem
Seriöst pojkjävel läs dina egna inlägg du skrivit här i tråden. Luta sen huvudet försiktigt bakåt och ta i allt vad du har och dunka skallen i tangentbordet.

Har du vaknat nu ?
Inte ?

Repetera momentet tills du vaknar upp från din jävla koma och inser hur jävla fjollig du är.
Du går väl där och stryker i korridorren med ett bögsmile på läpparna i dina manchester byxor som antagligen är 5cm för korta så man ser dom vita tubsockarna som sticker fram i dina schyssta lackskor.
Ta ett djupt andetag, försök få fram lite bas och karaktär i rösten och prata med folk istället för att låsa in dig på toan och gråta ut på FB om att någon tagit bort dig från facebook.

Shit asså..
Citera
2010-03-08, 19:12
Medlem
Goodwrenchs avatar
En av mina gamla kompisar gjorde så. Inte facebook kompis utan en av mina bästa vänner, han slutade svara i tele och tog bort mig Facebook, men sa aldrig nåt om varför. Tycker det börjar spåra ut mer och mer med Facebook, alla sitter ju klistrade där 24/7 verkar oxå som att en del inte vill prata med varandra längre, allt ska ske genom Facebook.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in