Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-10-22, 21:58
Medlem
Ja, som rubriken lyder: På ett vanligt blodprov för att kolla sjukdomar etc, kan dom spåra droger och gör dom det? Eller är det (som jag tror det är) olika beroende på vilket test det är, dvs. blodprov: skicka till blabla-testning för att kolla blabla-ämnena i blodet och drogprov: spåra droger och kolla hur mycket som finns i kroppen?
Citera
2008-10-22, 22:04
Medlem
Mystices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smoeggarn
Ja, som rubriken lyder: På ett vanligt blodprov för att kolla sjukdomar etc, kan dom spåra droger och gör dom det? Eller är det (som jag tror det är) olika beroende på vilket test det är, dvs. blodprov: skicka till blabla-testning för att kolla blabla-ämnena i blodet och drogprov: spåra droger och kolla hur mycket som finns i kroppen?

Som jag har förstått det så kollar de inte efter droger (och om de gör det så säger de att de ska göra det). Men hursom, orka oroa sig om man ändå lämnat blodprov? Oron lär ju inte påverka resultatet .
Citera
2008-10-22, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mystice
Som jag har förstått det så kollar de inte efter droger (och om de gör det så säger de att de ska göra det). Men hursom, orka oroa sig om man ändå lämnat blodprov? Oron lär ju inte påverka resultatet .
Ska inte säkert lämna blodprov, men jag ska kolla upp mig för mina panikattacker, och då tar de förmodligen en massa prover.
Citera
2008-10-22, 22:27
Medlem
Om de inte misstänker missbruk så lär de ju inte kolla. Nej, det syns inte utan att leta specifikt (eller åtmistone köra ett screening-test).
Citera
2008-10-22, 22:28
Medlem
Tackar för svaren!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här