Hejsan, som rubriken säger så har jag lite problem med Windows XP Professional SP2.
Jag har nyligen byggt ihop en dator, och eftersom man inte får med något operativsystem så fick jag låna min väns XP temporärt.
Men nu så är det bara 8 dagar kvar på detta och jag har ingen aning om hur man crackar ett operativ system :/
Skulle behöva lite hjälp, som sagt så är det Windows XP Professional service pack 2, det är en dell cd som man ska använda när man ska installera om sitt operativ system.
MVH M41K
Senast redigerad av M41K 2008-10-22 kl. 22:17.
Hejsan, som rubriken säger så har jag lite problem med Windows XP Professional home edition SP2.
Jag har nyligen byggt ihop en dator, och eftersom man inte får med något operativsystem så fick jag låna min väns XP temporärt.
Men nu så är det bara 8 dagar kvar på detta och jag har ingen aning om hur man crackar ett operativ system :/
Skulle behöva lite hjälp, som sagt så är det Windows XP Professional home edition service pack 2, det är en dell cd som man ska använda när man ska installera om sitt operativ system.
Har redan gjort det, men det gör mig inte ett dugg smartare..
Glömde säga detta, men det är alltså inte ett nytt operativsystem jag är ute efter.
Utan ett crack till mitt nuvarande.
Senast redigerad av M41K 2008-10-22 kl. 22:10.
Hejsan, som rubriken säger så har jag lite problem med Windows XP Professional SP2.
Skulle behöva lite hjälp, som sagt så är det Windows XP Professional service pack 2, det är en dell cd som man ska använda när man ska installera om sitt operativ system.
Microsoft.Windows.XP.Professional.Corporate.SP3.In tegrated.SWEDiSH-ETH0 är annars en version som fungerar väldigt bra om du funderar på att installera om.
(Finns bland annat på swebits)
Sök efter "WGA Patcher Permanent Kit" på piratebay.
Följ instruktionerna som medföljer cracket ordagrant.
Jag har använt det vid varje nyinstallation jag gjort i ett par år, och det har fungerat varenda gång.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!