2008-10-22, 15:04
Medlem
Impulse202s avatar
Finns inte många svenskar som lirar detta spelet verkar det som, men finns det folk här på FB som är intresserade utav att dra igång ett gäng?
Har en dator stående till ingen användning, i medelklassen prestandamässigt.. Hade i sådant fall eventuellt kunnat dra igång en DoD:S-flashbackserver om vi kommer upp i ett hyfsat gäng.

Well, skriv i tråden om ni är intresserade...
2008-10-22, 16:20
Medlem
kristoes avatar
Lirade ganska mycket dod & dod source förr i tiden, tog upp det igen för någon dag sen. Riktigt bra att lira om man har lite tid att döda men inte orkar dra igång nått större. Skulle vara kul o kunna hoppa in på en flashback server då, men jag tror det är rätt så svårt att få en server fylld med regulära besökare..
2008-10-22, 20:08
Medlem
Impulse202s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristoe
Lirade ganska mycket dod & dod source förr i tiden, tog upp det igen för någon dag sen. Riktigt bra att lira om man har lite tid att döda men inte orkar dra igång nått större. Skulle vara kul o kunna hoppa in på en flashback server då, men jag tror det är rätt så svårt att få en server fylld med regulära besökare..

Började också själv för någon månad sen när arbetsplatsen kursade, massor av tid att fördriva då alltså haha.. Full server är inget jag räknat med att få, men skulle vara perfekt om man kom upp i 6-8+ iallafall, och bestämde datum & tid då o då som man möttes på... t.ex.
2008-10-22, 21:09
Medlem
Nooomys avatar
körde dod som fan innan och har dod souce men tycker dod Source är alldeles för snabbt och för likt CS:S

numera köra jag BF2: Reality mod
2008-10-22, 23:10
Medlem
snikvards avatar
Vi drog ju ihop ett gäng i somras och spelade dod, sök i forumet så kanske du hittar tråden
2008-10-23, 00:12
Medlem
Impulse202s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snikvard
Vi drog ju ihop ett gäng i somras och spelade dod, sök i forumet så kanske du hittar tråden

Tanken har inte slagit dig att dem eventuellt har lämnat servern sen dess?
Men söka efter den skall jag, då.
2008-10-23, 13:57
Medlem
antagonistens avatar
Hur står det sig mot liknande WW2-spel, exempelvis Call of Duty-serien eller Red Orchestra?
2008-10-23, 14:05
Medlem
snikvards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Impulse202

Tanken har inte slagit dig att dem eventuellt har lämnat servern sen dess?
Men söka efter den skall jag, då.
Jo såklart, hehe. Men det är bara en steamgrupp, jag är med i den också, och om du bara är ute efter lite hobbyspelande så finns det säkert några i gruppen som vill spela lite DoD då och då
2008-10-23, 14:36
Medlem
Impulse202s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Hur står det sig mot liknande WW2-spel, exempelvis Call of Duty-serien eller Red Orchestra?

För mig slår det CoD 1 & 2, likvärdig med CoD 3.. Cod 4 är dock bättre antar jag, ej spelat det så mkt.. Red Orchestra slår det i mitt tycke med hästlängder.

Fast, det är ju bara min åsikt... Smaken är ju olika.
2008-10-23, 14:47
Medlem
Dronjaks avatar
Finns en tråd om spelet. Vi va ett gäng som lirade för någon månad sen, spana in tråden, vissa kanske fortfarande är aktiva:

https://www.flashback.org/showthread.php?t=251449
2008-10-23, 14:59
Moderator
MondoBizarros avatar
Ja, gör som Dronjak säger och ta det i befintlig tråd!
Tråd låst!
/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in