2008-10-21, 22:59
Medlem
Salkinos avatar
Tjena! Ska röka lite spice gold med en bekant som tar Tryptizol Har hört historier om folk som det gått lite mindre bra för om de tex blandat antidepp med cb.

Är det farligt att röka spice/cb samtidigt som man tagit Tryptizol?
Ska man helst avstå från Tryptizol om man skall röka spice/cb?

Salkino
Citera
2008-10-21, 23:20
Medlem
_indees avatar
Tryptizol plus röka är inget farlig i sig.

Man borde snarare fråga sig varför personen i fråga äter tryptizol?
Om man redan mår dåligt kan man må sämre på cannabis.

Men Tryptizol är iofs inget "tungt" antidepp.
Citera
2008-10-21, 23:29
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _indee
Tryptizol plus röka är inget farlig i sig.

Man borde snarare fråga sig varför personen i fråga äter tryptizol?
Om man redan mår dåligt kan man må sämre på cannabis.

Men Tryptizol är iofs inget "tungt" antidepp.

Tryptizol är en gammal tricyklisk antidepp. Ser man inte det som en ett tungt antidepressivum så vet jag inte vad som är tungt.
Citera
2008-10-22, 21:35
Medlem
Salkinos avatar
men om personen ifråga istället kör spice gold. Finns det vissa risker med det om någon här vet?
Citera
2008-10-22, 22:09
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salkino
men om personen ifråga istället kör spice gold. Finns det vissa risker med det om någon här vet?

Jag hänger inte med här riktigt. Är du under behandling med Tryptizol eller?
Det låter som du tror att Tryptizol är något man tar vid enstaka tillfällen för att berusa sig.

Om du kör spice istället för vad? Det går bra och röka spice fast man behandlas med antidepp.
Att ta droger är väl alltid förenat med en viss risk även om spice verkar vara en relativt lätt drog.
Citera
2008-10-23, 06:58
Medlem
Salkinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Jag hänger inte med här riktigt. Är du under behandling med Tryptizol eller?
Det låter som du tror att Tryptizol är något man tar vid enstaka tillfällen för att berusa sig.

Om du kör spice istället för vad? Det går bra och röka spice fast man behandlas med antidepp.
Att ta droger är väl alltid förenat med en viss risk även om spice verkar vara en relativt lätt drog.

En bekant till mig, som vill vara med och röka behandlas med Tryptizol. Så nej, jag vet att det inte är något man tar för att berusa sig.

Tänkte mer om det är en större "risk" om man tex röker spice om man tagit Tryptizol eller om risken är större om man röker cannabis. Har läst och hört storys om folk som tagit antidepp och rökt på... och det har inte varit så roligt avslutning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in