• 1
  • 2
2008-11-19, 16:33
Medlem
BigIvars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbadobb
Så du har inget som helst intresse av att klippa fanskapet?
Hade jag haft barn hade jag haft det. Och har det redan innan iåförsej.

Jo, det är ju klart som korvspad ! Men, man kan ju inte gå runt och "klippa" folk utan att det får en del negativa konsekvenser. Jag hade gärna konfronterat och upplyst snubben om att om han så bara tänker en oren tanke om mina ungar så bör han njuta av det. Det blir det sista han tänker.
Citera
2008-11-19, 16:51
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goonya
Varför är det intressant? Vad ska du med informationen till?

Han är väl sugen på att slåss, precis som alla andra som efterfrågar denna typ av information.

TS, kriminellt.com är en sida som erbjuder den typ av information du eftersöker. Se bara till att inga barn är i närheten när du slår en annan människa sönder och samman.
Citera
2008-11-19, 16:53
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paijter
Sexbrott brukar väl oftast stanna inom familj och vänner och ovanligt att någon pedofil går och knullar andras barn? Någon som har statistik kan gärna bidra.

Annars rekommenderar jag dig en titt på snyggast.se:s chat, kalla dig fjortisflicka13 och vänta på att RikMan, Erfaren och sokerungatjejer kontaktar dig. Bestäm träff, fotografera dem och skicka in bilderna till diverse outarsiter. Glöm inte att ta bort metadatan från fotografiet bara.

Men TS eftersöker pedofiler.
Citera
2008-11-19, 21:24
Medlem
www.sexoffender.se har fler domar publicerade jämfört med den deadset linkade till.
Citera
2008-11-19, 22:19
Medlem
kriminellt.coms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signovinces
www.sexoffender.se har fler domar publicerade jämfört med den deadset linkade till.
Eftersom sexoffender lägger ut domar mot underåriga och folk som ska utvisas så är det kanske inte så konstigt. Kvalitet framför kvantitet.

Varför publicerar ni domar mot förövare som ska utvisas? Dom utgör väl inget hot i Sverige i framtiden?

På kriminellt.com får du mycket utförligare domar dessutom.
Citera
2008-11-19, 23:25
Medlem
Intressant att ni har attityden "detta är intressant så det skall vi publicera om men i detta fall så tycker vi inte att det är intressant p.g.a. pseudomoraliska tankar". Snacka om hyckleri. Antingen publicerar man konsekvent eller så lägger man ner hemsidan.

Ni har själva publicerat rätt många domar där domen har fallit nyligen med straff på 6 år eller mer. Anders Eklund med livstid i fängelse är också ett hot i Sverige i framtiden? Vem vet när han blir frisläppt. Med andra ord, kasta inte sten i glashus.

Vi har en dom där ena förövaren utvisades på livstid och den andra förövaren till 2 år sluten ungdomsvård. Eftersom det handlade om samma fall så var det självklart att vi publicerade även om den utvisade.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in