Citat:
Ursprungligen postat av trovalla
Cry med a river and build a bridge and get over it jävla lipsill.
Tror du hunden/katten går runt o lipar över sina bollar, och varför skulle de bli olyckliga när de är kastrerade, varför skulle en människa bli olycklig om denne kastrerar sig?
Du är ju slut i luvan hunden blir bara lugnare och mindre kåt och fattar inte mer och är lika glad ändå. Skaffa dig lite perspektiv!
Enda sättet för mig att skaffa mer perspektiv är att kastrera mig. Då det bara finns två perspektiv, det ena är okastrerad och det andra är kastrerad.
Om någon här inne är kastrerad får denne gärna hojta till om hur det ligger till med lycka vs olycka, hade varit intressant! (Är helt ärlig)
Så jag kan ju som sagt bara se det från mitt perspektiv, och det perspektivet är "FYFAN för att bli kastrerad!", och den känslan är nog bland naturens starkaste, då det handlar om fortplantningen av arten. Och naturligtvis är det exakt samma sak där "FYFAN för att bli kastrerad!".
Att göra något, man aldrig i livet skulle kunna tänka sig att utsätta sig själv för, på någon man "älskar", är helt 100%igt ego, och tillägga ondskefullt.