2008-10-06, 14:29
Medlem
ShmotZs avatar
Okej, hur går det med denna bugg att man inte ser vilka trådar man kollat i eller postat i? börjar få något fel här!
2008-10-06, 16:14
Avslutad
Jag som trodde att det var den uråldriga datorn som jag sitter på som cpade.

Men kan ju bara hålla med alla andra, irriterande är bara förnamnet.
2008-10-06, 16:15
Medlem
BrainDisorders avatar
Någon som fattat varför den försvann från första början?
Det är ju lite smådrygt när man ska kolla igenom en lång jävla tråd om man redan postat i den eller inte.
2008-10-06, 18:12
Medlem
Ljungbackaeriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShmotZ
Okej, hur går det med denna bugg att man inte ser vilka trådar man kollat i eller postat i? börjar få något fel här!

Jo, det är ganska irriterande särskilt när man som jag är senil eller postat på fyllan och inte kommer ihåg alla trådar man gjort inlägg i. Det är ganska svårt att följa upp på sina inlägg utan denna ikon, så jag hoppas att någon vänlig själ ser till att vi får tillbaka den.
2008-10-07, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Det verkar fan inte bättre, men det här är ju löjligt...

Varför plockades ikonen bort tillfälligt från första början?

Varför lades inte ikonen tillbaks igen då det meddelades att den bara plockats bort tillfälligt och sedan blivit liggande pga sjukdom?

Är beng den enda teknikern som kan sätta tillbaks ikonen?

Hur allvarligt sjuk är egentligen beng?

Beng verkar ha överlevt då han postade igår 13.10!

Då kanske Beng kan peta tillbaka den där ikonen som han "tillfälligt" tog bort för att sedan drabbas av digerdöden eller liknade åkomma?
2008-10-07, 08:44
Bannlyst
Vi borde starta en tråd om hur jävla viktig den ikonen är, på riktigt sätt tillbaks den - Så farligt med bandbredd eller va det nu är drar det väl inte...

Mouse Over funktionen TBX nuuuu...

Lite funktioner ska vi väl få ha.

Wow detta inlägget tog mig en kvart att skriva, hurrayy för imovane
Senast redigerad av Bizarre 2008-10-07 kl. 08:47.
2008-10-07, 10:27
Medlem
Bengrots avatar
Ja, var vänliga och återinför denna ikon. Tala åtminstone om ifall ni tänker göra det och vad det är för tidplan för detta. Om inte ikonen återinförs så kan ni ville lämna en förklaring till detta. Bara inte denna tystnad.
2008-10-07, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Ja, var vänliga och återinför denna ikon. Tala åtminstone om ifall ni tänker göra det och vad det är för tidplan för detta. Om inte ikonen återinförs så kan ni ville lämna en förklaring till detta. Bara inte denna tystnad.

Just nu är tystnaden kring det nästan mer irriterande än det faktum att den mycket hjälpsamma ikonen är borta...

Ska det verkligen behöva vara så svårt att bara meddela varför den inte har kommit tillbaka ännu?

Eller ännu bättre, sätt bara tillbaks den och låt tystnaden fortgå!
2008-10-07, 15:39
Medlem
JimGooses avatar
vågar man fråga vilken ikon ni pratar så vilt om?
2008-10-07, 16:39
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JimGoose
vågar man fråga vilken ikon ni pratar så vilt om?

Den lilla symbolen som talar om att du har gjort inlägg i tråden och när du senast gjorde det
2008-10-07, 22:42
Medlem
Durkslags avatar
Jag inaktiverade precis alla tillägg, rensade ut all data som kakor, installerade andra webbläsare men inget gjorde att jag fick tillbaka "jag har postat inlägg här"-ikonen.

Tänkte gå in här och beklaga mig men så ser jag att fler har samma problem. Hoppas det återinförs, känner mig helt vilsen nu utan den ikonen.
2008-10-07, 22:42
Moderator
Lobengulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot

Javisst vore det värdefullt med en kort briefing om läget, även om det bara skulle vara: "Arbete pågår, vet inte när det blir klart"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in