• 3
  • 4
2008-10-24, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManMannen
Ha så roligt och tveka inte att fråga om det är något. jag kan ju inte svara på allt, men jag kan lite grann. Om inte annat så finns det fullt utav smarta människor här som kan det mesta.

Nu har jag snortat två tabletter 5 mg och svalt 3 st, men känner fortfarande ingenting. De ända jag känner av är mellanölen jag dricker i snabb fart. Jag fattar verkligen inte vad som är fel. Varför reagerar jag inte på sömntabletter sådär roligt som jag gjorde innan? (Typ. ett rus i kroppen, mera utåtriktad, ibland hallisar m.m.)
Citera
2008-10-24, 19:21
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensopenna
Har nyss snortat 1 5mg ,, herrejävlarens vad det är jobbigt att andast mend näsat ryter i den och effekten har kommit efter mindre än 5 min.OCH Fan inte jag tordde att emn sån liten fjant vart endå ganska relativt mycket fötr näsan. hur mycket nättre det att snorta än att bara äta dem för att föeea helgen så åt jag 2 st + 20cl minttu plus några öl och då blev jag inte så jävla borta , men nu har jag snortat en och jag känner 10 ggr så mycket som vad jag har gjort när jag har ätit dem. ÄR edet farligt att snorta tilnoct btw.? ajja hoppas ni förstår vad ag föröker tala om för er

antingen så är du dyslektiker eller så är du flöddrig... så där stavar jag när jag är som värst (bäst?)...

Edit:
såg nu att du faktiskt skrev att det funkade och du var inte TS heller för den delen
Citera
2008-10-24, 19:25
Medlem
Nu har jag snortat två tabletter 5 mg och svalt 3 st, men känner fortfarande ingenting. De ända jag känner av är mellanölen jag dricker i snabb fart. Jag fattar verkligen inte vad som är fel. Varför reagerar jag inte på sömntabletter sådär roligt som jag gjorde innan? (Typ. ett rus i kroppen, mera utåtriktad, ibland hallisar m.m.)
Citera
2008-10-24, 19:55
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niiile

Det enda jag kan komma att tänka på är tolerans, men du borde ju känt av det där i alla fall. Äter du några andra mediciner?
Citera
2008-10-24, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManMannen
Det enda jag kan komma att tänka på är tolerans, men du borde ju känt av det där i alla fall. Äter du några andra mediciner?

Antidepressiva, Zoloft.
Citera
2008-10-24, 20:52
Medlem
Och tolerans vet jag inte. När jag beställer Zolpidem 10 mg från ett visst ställe så räcker de gott och väl med 2-3 för mig.
Citera
2008-10-24, 22:40
Medlem
On Steroidss avatar
Nu impuls köpte jag 50st 1L smuggel Vodka flaskor, sen kom jag på att jag inte dricker.
Sprättade en flarra och gjorde en grogg. Svepte i mig den och blev tråkigt berusad vilket man alltid blir av alkohol..
Klippte nu 4st 10mg Stillnoct och i skrivande stund känner jag att dom kommer smygandes rätt rejält. Min verklighetsuppfattning börjar trubbas.
Ska boosta dt hela med att skjuta tjack innan vi drar ut till Sturecomp.

Står väl om en dopad kroppsbyggare som löpte amok eller annan galenskap i blaskan i morgon.
Hörs i morgon! Nu känner jag av rejält.......Värre blir det!
Citera
2008-10-24, 22:46
Medlem
On Steroidss avatar
nu slor de på nå sjuukt.. skärmen rör sig och text rullar upp o ner.
Måste slå en panna tjaack så jag stilar mig.
JA JAG KOMERR! lugna ner er förfan...
Käner efuruoi starkt nu och dizzi syn.
hör s i morgon-
Citera
2008-10-26, 17:24
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av On Steroids
Nu impuls köpte jag 50st 1L smuggel Vodka flaskor, sen kom jag på att jag inte dricker.
Sprättade en flarra och gjorde en grogg. Svepte i mig den och blev tråkigt berusad vilket man alltid blir av alkohol..
Klippte nu 4st 10mg Stillnoct och i skrivande stund känner jag att dom kommer smygandes rätt rejält. Min verklighetsuppfattning börjar trubbas.
Ska boosta dt hela med att skjuta tjack innan vi drar ut till Sturecomp.

Står väl om en dopad kroppsbyggare som löpte amok eller annan galenskap i blaskan i morgon.
Hörs i morgon! Nu känner jag av rejält.......Värre blir det!
Citat:
Ursprungligen postat av On Steroids
nu slor de på nå sjuukt.. skärmen rör sig och text rullar upp o ner.
Måste slå en panna tjaack så jag stilar mig.
JA JAG KOMERR! lugna ner er förfan...
Käner efuruoi starkt nu och dizzi syn.
hör s i morgon-

hehe... hur gick det då så här dagen efter?!?!?

edit:
2 dagar efter var det visst... så hur gick det???
Senast redigerad av Robbadobb 2008-10-26 kl. 17:25. Anledning: ...
Citera
2008-10-26, 18:24
Medlem
ManMannens avatar
Jag vill också veta hur det gick för dig, On Steroids. Finns inget roligare att höra om än historier om Stilnocttomten.
Citera
2008-10-26, 19:16
Medlem
On Steroidss avatar
Fy f-n!
Så skämmiga inlägg kan man inte skriva?
Otroligt så pinsamt puckad man blir på stillisar. Lägger fram saker så illa.

Jo vart bra väck ett tag! Jag såg ett barn i köket och polarna höll på att dö av skratt då jag på fullaste allvar förklarade det hela. Satt sedan i soffan och ritade i luften med händerna samtidigt som jag blundade. Polarna "tvingade" sedan i mig lite affe och så blev jag lite skärptare.
Men: Var nästan "otrogen", hotade en taxichaffis så han släppte av oss på stubben, brände lite för mkt pengar, brorsan började bråka och gissa vem som gick dit och avslutade det hela med en snyting, Annars gick det bra.
Men man ska inte ta stillisar och vistas ute bland folk är mitt råd.
Blir inga stillisar på ett tag nu!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in