2008-10-20, 18:35
Medlem
lollajapps avatar
Du ska absolut inte börja exprimentera själv med diverse medeciner när du har diagnosen som du har (det kommer bara att göra allting värre).
Citera
2008-10-20, 18:35
Medlem
laban af ridderhorskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brainsick
jag är ointresserad av att höra erat predikande om att sluta röka cannabis.

nej, jag kommer nog inte få xanor utskrivet. men vart vill du komma med det?
tror du att jag börjar grina och skär mig i armarna bara för att du skriver så?
TACKAR!

Ja gör det, som den fjortis du är.

Topic var väl att du ville få ut xanor, eller hur? Jag skrev att det kommer bli svårt eftersom du inte kan argumentera på ett övertygande sätt för fem öre.
Citera
2008-10-20, 18:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lollajapp
Du ska absolut inte börja exprimentera själv med diverse medeciner när du har diagnosen som du har (det kommer bara att göra allting värre).

DÄRFÖR ville jag ha svar från er.. inte "sluta rök cannabis".
klart jag inte exprimenterar själv med massa mediciner.

xanor har jag hemma och tar det väldigt sällan, när jag får panikångest dvs.

jag tar det inte för att flumma, har en väldig respekt för tabletter och andra
preparat.
Citera
2008-10-20, 18:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av laban af ridderhorskap
Ja gör det, som den fjortis du är.

Topic var väl att du ville få ut xanor, eller hur? Jag skrev att det kommer bli svårt eftersom du inte kan argumentera på ett övertygande sätt för fem öre.

du får skriva och tro vad du vill. jag kunde inte bry mig mindre,
tack för alla bra svar som du skrev, synd att dom bra svaren
från din sida var MYCKET sällsynta.
Citera
2008-10-20, 18:47
Medlem
Citat:
du får skriva och tro vad du vill. jag kunde inte bry mig mindre,
tack för alla bra svar som du skrev, synd att dom bra svaren
från din sida var MYCKET sällsynta.

Hade du inte framställt dig själv som en hopplös idiot hade svaren kanske sett annorlunda ut.
Citera
2008-10-20, 18:50
Bannlyst
Citat:
Hade du inte framställt dig själv som en hopplös idiot hade svaren kanske sett annorlunda ut.

konstigt att jag får bra svar av alla andra utom dig då? :S jaja, jag vet inte jag.
Citera
2008-10-20, 18:52
Medlem
Citat:
konstigt att jag får bra svar av alla andra utom dig då? :S jaja, jag vet inte jag.

Haha, ok, säg ett svar som du är nöjd med då? Du har ju sågat det alla har skrivit.

Edit: Såg visst att du var lite nöjd över att få info om olika bensosorter nu när jag kollade efter. Inte för att det var det du frågade efter i topicen direkt. Det var ju mest hur du skulle övertyga läkaren.
Senast redigerad av laban af ridderhorskap 2008-10-20 kl. 18:56.
Citera
2008-10-20, 18:53
Bannlyst
Citat:
Haha, ok, säg ett svar som du är nöjd med då? Du har ju sågat det alla har skrivit.

kolla tråden igen, är mycket nöjd med massa svar jag fått..
är mäst på slutet som jag lackade ur när bla. du började
predika om cannabis. men skit samma.

jag skapade inte denna tråd för att bråka. så tänker du fortsätta med
det så säger vi "hej då, ha det bra, tack för svaren, sköt om dig, hej då".
Citera
2008-10-20, 18:57
Medlem
TurboBoosts avatar
JAG HAR RÖKT CANNABIS ditt jävla stolpskott. Tror du att jag bara griper i lufter efter anledningar? Det handlar inte om propaganda om nu nu tror det.
Citera
2008-10-20, 19:00
Medlem
Ok, ett tips på vad du inte ska säga då. Du ska inte säga att du vill ha benso det första du gör och framförallt INTE att du är ute efter "Typ Xanor eller något annat gott." som du skrev i förstainlägget. Det är ju knarkarvarning så in i helvete på det.

Ofta får man prova sig fram på en massa värdelösa preparat innan man får någon benso utskriven. Att stressa läkaren med att du vill ha xanor kommer förmodligen bara ge motsatt effekt. Ha tålamod och säg att preparaten du får inte fungerar.
Citera
2008-10-20, 19:24
Medlem
Truffess avatar
Du vill må bättre men struntar helt i att tänka tanken att sluta med CB? Om du vill göra dig av med din socialfobi så borde ju sluta med rökat vara något man prioriterar isf. Har varit där själv och kan säga att CB inte är så ofarlig som många skulle vilja tro, och då menar jag den psykiska delen.

Men du kan ju alltid sikta mot att bli en bensotorsk. Vilket iof kommer göra det hela värre i längden
Citera
2008-10-20, 19:55
Bannlyst
Citat:
Ok, ett tips på vad du inte ska säga då. Du ska inte säga att du vill ha benso det första du gör och framförallt INTE att du är ute efter "Typ Xanor eller något annat gott." som du skrev i förstainlägget. Det är ju knarkarvarning så in i helvete på det.

Ofta får man prova sig fram på en massa värdelösa preparat innan man får någon benso utskriven. Att stressa läkaren med att du vill ha xanor kommer förmodligen bara ge motsatt effekt. Ha tålamod och säg att preparaten du får inte fungerar.

tackar ska du ha.

jag skrev xanor som ett exempel bara. det spelar ingen roll vad jag får
för tabletter, bara det hjälper mot ångest. för just nu är det
bara cannabis som funkar. kartorna med xanor vill jag knapt peta på
i onödan..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in