2005-09-18, 21:41
Medlem
corals avatar
Satan va skönt spel, riktigt jävla bra!
Citera
2005-09-18, 21:51
Medlem
Vansinnigt beroendeframkallande är det iallafall.. "ska bara se vad som händer när jag klarar det här"...
Citera
2005-09-18, 22:10
Medlem
Klantens avatar
Har spelat spelet (till Xbox) nu i helgen och det var non-stop speland lördag och söndag(för jag ville
klara det eller rättare sagt jag ville se vad som hände sen). Mycket bra spel ett solklart 10 av 5 .
Spelet är skit skönt helt igenom och när man har spelat klart vill man bara fortsätta man kan inte stoppa sig själv.
Kontrollerna är svåra i början men när man väl vänjer sig så blir det lättare specielt på ställen där det gäller att vara snabb med fingrana
Citera
2005-09-19, 03:16
Medlem
SC sXes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klanten
Har spelat spelet (till Xbox) nu i helgen och det var non-stop speland lördag och söndag(för jag ville
klara det eller rättare sagt jag ville se vad som hände sen). Mycket bra spel ett solklart 10 av 5 .
Spelet är skit skönt helt igenom och när man har spelat klart vill man bara fortsätta man kan inte stoppa sig själv.
Kontrollerna är svåra i början men när man väl vänjer sig så blir det lättare specielt på ställen där det gäller att vara snabb med fingrana

Några problem på dårhuset? Har totalfastnat där och det är jävligt frustrerande. Du kan väl pm:a om hur du gjorde eller gör en spoiler.
I övrigt är det väl bara att instämma vad alla sagt, grymt spel på alla sätt och vis. Det enda som kan vara irriterande är kontrollerna, men det tycker jag är av mindre betydelse i såna här spel.
Efter besvikelsen med "still life" så har man fått upp hoppet för äventyrsgenren igen...
Citera
2005-09-19, 10:37
Bannlyst
Äntligen har man fått börja lira det lite
Måste säga att jag är riktigt imponerad hittils.

Upptäckte att min fulhack kopia hänger sig lite då och då..
Man kanske ska börja köpa spel iallafall
Citera
2005-09-19, 12:57
Medlem
Shuyins avatar
Jag är säkert dum i huvudet nu, men finns det ingen use knapp? Som man typ kan ta upp saker med flytta saker osv. Jag har testat alla knappar men inget funkar! De enda som funkar är att gå, byta kameravinkel, springa.
Citera
2005-09-19, 13:23
Bannlyst
Du använder den högra spaken till allt sånt.. det kommer upp olika ikoner i övre delen av bilden när du kan "använda" ngt.
Citera
2005-09-19, 13:24
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikari
Du använder den högra spaken till allt sånt.. det kommer upp olika ikoner i övre delen av bilden när du kan "använda" ngt.

Den högra spaken?
Citera
2005-09-19, 13:55
Bannlyst
Spelar du på Ps2 xbox eller pc?

Ps2 och xbox så är det den högra analoga spaken, vet du inte vad jag menar med det så släpp kontrollen och läs en bok
På PC använder du musen+höger musknapp tror jag det var.

Det finns alltså ingen "use" knapp.. När du kan "använda" något så kommer det fram en animerad ikon högst upp i bild som visar vilket håll du ska röra spaken/musen
Citera
2005-09-19, 14:02
Medlem
mo0kies avatar
brände det på xbox 2 dagar sen...det är verkligen ett one of a kind spel.. riktigt flummigt ere
Citera
2005-09-19, 14:04
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikari
Spelar du på Ps2 xbox eller pc?

Ps2 och xbox så är det den högra analoga spaken, vet du inte vad jag menar med det så släpp kontrollen och läs en bok
På PC använder du musen+höger musknapp tror jag det var.

Det finns alltså ingen "use" knapp.. När du kan "använda" något så kommer det fram en animerad ikon högst upp i bild som visar vilket håll du ska röra spaken/musen

Oh, kanske skulle skrivit det. Jag spelar på PC. Hm, okej, får testa lite senare i dag. Återkommer om jag behöver mer hjälp
Citera
2005-09-19, 18:29
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Oh, kanske skulle skrivit det. Jag spelar på PC. Hm, okej, får testa lite senare i dag. Återkommer om jag behöver mer hjälp

Håll inne vänster musknapp samtidigt som du rör musen åt det håll som symbolen längst upp till höger visar. Jäkligt märkligt system!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in