2008-10-30, 16:12
Medlem
Eastons avatar
Ganska så självklart att Ronaldo kommer vinna, om inte så är det en dunder skräll.
Citera
2008-10-30, 17:09
Medlem
Pumpkings avatar
När utses vinnaren?
Citera
2008-10-30, 22:21
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
När utses vinnaren?

Priset delas ut den andra december.
Citera
2008-10-31, 19:40
Medlem
http://fotbollskanalen.se/1.699537/2008/10/31/ronaldo_fortsatter_hylla_sig_sjalv

Ödmjuk som få. Hade jag varit Ronaldo och börjat den här säsongen så dåligt som han gjort hade jag lirat på och hållit käften.
Citera
2008-10-31, 19:44
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
http://fotbollskanalen.se/1.699537/2008/10/31/ronaldo_fortsatter_hylla_sig_sjalv

Ödmjuk som få. Hade jag varit Ronaldo och börjat den här säsongen så dåligt som han gjort hade jag lirat på och hållit käften.

Jag hatar verkligen den mannen.
Citera
2008-10-31, 19:50
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:

Han har ju visserligen rätt när han pratar om förra säsongen. Jag är inget C. Ronaldo fan, men han var ju faktiskt överlägset bäst och han talar ju bara sanning. Hur ska man kunna va ödmjuk om man gör över 40 mål och överglänser alla andra?

Denna säsongen har han dock inte nått samma höjder, men de står ju inget om denna säsongen i intervjun.
Citera
2008-10-31, 20:16
Medlem
Citat:
Han har ju visserligen rätt när han pratar om förra säsongen. Jag är inget C. Ronaldo fan, men han var ju faktiskt överlägset bäst och han talar ju bara sanning. Hur ska man kunna va ödmjuk om man gör över 40 mål och överglänser alla andra?

Denna säsongen har han dock inte nått samma höjder, men de står ju inget om denna säsongen i intervjun.

guldbollen handlar om år 2008, inte enbart förra säsongen. Således räknas inte förra hösten in. Ronaldo var världens bästa fram till April, sen kom Messi tillbaka. Sedan dess har Messi varit överlägset bäst, men inte hör man honom framhäva sig. Du undrar hur man kan vara ödmjuk när man överglänser alla andra? Messi kan tydligen, så jävla svårt är det inte.
Citera
2008-10-31, 20:43
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
guldbollen handlar om år 2008, inte enbart förra säsongen. Således räknas inte förra hösten in. Ronaldo var världens bästa fram till April, sen kom Messi tillbaka. Sedan dess har Messi varit överlägset bäst, men inte hör man honom framhäva sig. Du undrar hur man kan vara ödmjuk när man överglänser alla andra? Messi kan tydligen, så jävla svårt är det inte.
Messi fick ju frågan nyligen om han förtjänade guldbollen. Han sa att Kaká, Zlatan eller Ronaldo skulle få den.

Men jag tycker inte heller att Ronaldo behöver vara speciellt ödmjuk, han talar trots allt sanning.
Citera
2008-10-31, 21:30
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Messi fick ju frågan nyligen om han förtjänade guldbollen. Han sa att Kaká, Zlatan eller Ronaldo skulle få den.

Men jag tycker inte heller att Ronaldo behöver vara speciellt ödmjuk, han talar trots allt sanning.

Då är ju Messi blåst om han tycker att Kaká ska få guldbollen. Det bevisar ju bara att han inte kan något om fotboll, och inte följer serie a till exempel.
Citera
2008-10-31, 21:38
Medlem
hiphopnegers avatar
Citat:
Då är ju Messi blåst om han tycker att Kaká ska få guldbollen. Det bevisar ju bara att han inte kan något om fotboll, och inte följer serie a till exempel.
Framför allt bevisar det att han inte vill höja upp sig själv som någon favorit till att vinna utan istället bara häver ur sig ett par namn som låter bra.
Citera
2008-10-31, 21:53
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ja, Kaká var ett ganska konstigt svar. Jag tror han sa Kaká, Zlatan, Ronaldo eller Del Piero om jag inte missminner mig.
Citera
2008-11-01, 01:13
Bannlyst
zlatan vinner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här