Resumé: En användare på forumet fmsweden klagar över att en person vid namn Rolf har blivit tillsammans med tjejen han gillar (Ronja). Bara namnen är helfestliga med tanke på att dem är omkring 16 år
Några dagar senare berättar användaren att Rolf har misshandlat Ronja. Vilket är mindre festligt. Först hittar vi Ronjas bilddagbok och snart hittar vi även numret till Rolf. Igår natt ringdes det ganska flitigt till wifebeatern Rolf.
Målet med det här är att Rolf skall lära sig en läxa.
De uppgifter vi har angående huvudpersonerna just nu är:
Rolf Blidborg, hemnummer: ********* tveka inte att slå en signal bilddagbok: torskn (släpper bara tyvärr bara in vänner efter gårdagens spammande, att lista ut Rolfs lösenord är viktigt)
Ronja Österman, bilddagbok: mondaysux
Sedan finns det två stycken till som bör nämnas. Rolfs kusin Sonny och Sonnys kamrat Lisa. Dem har gett sig in i detta för att försvara Rolf.
Telefonnummer raderade, flashback är inget verktyg för trakasserier som någon sa. Däremot om ni vill ha en stalkar-tråd så ska det väl gå an så länge ni inte postar massa personuppgifter
Radar bara upp lite personer här så att det blir lite mer övergripligt:
Fms Forum:
Zimao91(Simon): Är den som är kär i Ronja, startade tråden och har nu antagligen dragit på sig Rolfs vrede.
Bilddagboken:
mondaysux (Ronja): Ronja, Zimao91's kärlek som tydligen fortfarande är ihop med Rolf Trots att Zimao 91 sa att så inte var fallet när han startade tråden (tabbe!!). Rolf är 16 år och heter Rolf. Roflcopter eller ska jag säga Rolfcopter?
torskn Rolf, the one and only.
dunnoaname. (Simon, Zimao91)
Ja, det är så långt dom har kommit på Fms så vitt jag förstår det hela. Roligt att han är 16 år och heter Rolf. Det som gör det hela så unikt är att han är tillsammans med Ronja som han slår, det gör alltihop till episkt jävla roligt. Egentligen skulle man kunna sätta ett oändligt antal adjektiv innan ordet roligt. Det är rent utav miljoligt ( roligt x 100.000 = miljoligt). Nu vet jag inte riktigt varför jag skrev det här inlägget, blev bara så lyrisk över hela situationen.
Hart ni uppfattat mig korrekt?
Edit1: Jag har inte ens uppfattat mig själv korrekt. Det verkar som om Zimao91 i själva verket inte är Simon. Han är ingen mindre än Ronjas ex Gustav som upprepade gånger slagit Ronja och bara försöker sabba för Rolf genom att sprida lögner om honom på fms forum.
Rolfs officiela uttalande på FMS forum:
Citat från TorskN:
Jag måste säga, blev sjukt arg att få massa skit av anonymt folk som jag inte har någon aning om vilka det är, samtal mitt i natten, falska anklagelser etc etc, Dock nu när jag läser detta så sitter jag och flinar för mig själv, haha, Roligt spratt synd att jag var objektet bara. vill ni ha den riktiga storyn? skiter jag i, här kommer den. Ronja och Gustav var tillsammans under en längre tid, eller för att vara ärlig så var det egentligen inte en längre tid, dem var tillsammans till och från i 3 år på måndag, Dock har Gustav inte varit allt för snäll mot Ronja, bland annat, utskällningar för nada, otrohet, och så ännu en gång, misshandel med slag, huvudet dunkades in i handfat och kakel vägg vilket ledde till hjärnskakning, MOGET GUSTAV!... vart är vi nu? jo, jag och Ronja är tillsammans, Gustav övertalar Ronja att vi skall göra slut då "han är mycket snyggare än mig" och "Hon förtjänar något bättre" och så vidare. Gustav är alltså bara ute efter att förstöra för mig och Ronja. Det var allt för mig, Där har ni den riktiga historien, några frågor så kommer jag hänga här på FMS ett tag om det är något mer ni undrar över tack för mig // Rolf
Inte lika roligt då misshandlaren heter Gustav istället för Rolf... Vilken jävla twist alltså. Lås tråden, allt humor värde försvann.
Edit2: Skulle verkligen läst klart alla jävla rolf trådar innan jag skrev här på fb. Det är tydligen så att Zimao91 är Simon och inte Gustav. Följande är Simons ursäkt och förklaring till Rolf:
Citat: "TorskN"
Från Simon (zimao91 till Rolf (TorskN)
DET BLIR BÄTTRE
Fick nyss ett meddelande från simon på msn...
"de va ja som skrev i forumet...och ja e kär i ronja...de var aldrig meningen att de skulle bli så stort, jag bad aldrig dom att söka upp dig, ja trodde inte dom skulle hitta dig, och enda sen dom börja leta så har jag velat säga det, skrev att de var kört och sen för att få sympati (patetiskt ja vet) så skrev jag att du slagit henne, fast de va gurra. blev rädd när dom skrev till ronja...
förstår om varken du eller ronja någonsin kommer förlåta mig för jag kommer aldrig göra det, men jag ber dig att inte säga till ronja, för utan henne så är jag så jävla deprimerad att de e sjukt, och hon är den enda som vart så fin mot mig. Jag har svikit er båda och jag kommer alltid hata mig själv. jag är riktigt ledsen för att du råka illa ut, jag är verkligen det. men om du säger så komemr ron
00.11ronja lämna mig å då finns det inget mig. utan henne dör jag. jag älskar henne mer än gurra någonsin gjorde och mer än jag någonsin älskat någon. det skulle bara vara en liten vit lögn på ett forum, och så börja odm och ja har funderat på hur fan jag skulle förklara enda sen dess."
JOPPSAN HOPPSAN SÅ DET KAN GÅ... moget simon! moget. Sue your self säger jag bara...
Senast redigerad av ageblaster 2008-10-21 kl. 17:41.