2008-10-19, 14:57
Medlem
Det här är så jävla kul.

Resumé: En användare på forumet fmsweden klagar över att en person vid namn Rolf har blivit tillsammans med tjejen han gillar (Ronja). Bara namnen är helfestliga med tanke på att dem är omkring 16 år

Några dagar senare berättar användaren att Rolf har misshandlat Ronja. Vilket är mindre festligt. Först hittar vi Ronjas bilddagbok och snart hittar vi även numret till Rolf. Igår natt ringdes det ganska flitigt till wifebeatern Rolf.

Målet med det här är att Rolf skall lära sig en läxa.

Läs gärna igenom tråden

De uppgifter vi har angående huvudpersonerna just nu är:

Rolf Blidborg, hemnummer: ********* tveka inte att slå en signal bilddagbok: torskn (släpper bara tyvärr bara in vänner efter gårdagens spammande, att lista ut Rolfs lösenord är viktigt)
Ronja Österman, bilddagbok: mondaysux

Sedan finns det två stycken till som bör nämnas. Rolfs kusin Sonny och Sonnys kamrat Lisa. Dem har gett sig in i detta för att försvara Rolf.

Sonny, bilddagbok: busbroder
Lisa, bilddagbok: Ikilledtheclown

Stöd oss i kampen mot Rolf!

(ber om ursäkt om inlägget ligger i fel forumkategori)

Personuppgifter raderade /mod
Senast redigerad av Sorku 2008-10-20 kl. 17:41.
Citera
2008-10-19, 15:01
Medlem
Rolf & Sonny

vad är detta
Citera
2008-10-19, 15:12
Medlem
danskenitunnans avatar
Citat från Smuts:
Undrar om Ronja tar den i tvåan.

Biskop:
PES2 eller?

haha
Citera
2008-10-19, 15:16
Medlem
Liberaliss avatar
Flashback är inget verktyg för trakasserier.
Citera
2008-10-19, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danskenitunnan
Citat från Smuts:
Undrar om Ronja tar den i tvåan.

Biskop:
PES2 eller?

haha

Det där är ett internskämt skall tilläggas.
Citera
2008-10-19, 19:49
Medlem
Hirvis avatar
Jävla AW's.
Rolf är en oskyldig man.

Båda huvudpersonerna bilddagböcker är stängda, känns som ett internskämt som kanske inte är speciellt skoj externt.
Senast redigerad av Hirvi 2008-10-19 kl. 19:53.
Citera
2008-10-19, 22:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Liberalis
Flashback är inget verktyg för trakasserier.
Det är vad du tror.
Citera
2008-10-19, 22:35
Medlem
Ajberts avatar
Grejen är ju att det inte var Rolf som slog. Det var en Gustav har vi fått reda på nu.
Citera
2008-10-19, 23:33
Medlem
poof ball hats avatar
TorskN har hittat till FMS xD
Citera
2008-10-20, 17:47
Medlem
Sorkus avatar
Telefonnummer raderade, flashback är inget verktyg för trakasserier som någon sa. Däremot om ni vill ha en stalkar-tråd så ska det väl gå an så länge ni inte postar massa personuppgifter

/mod
Citera
2008-10-21, 17:18
Medlem
ageblasters avatar
Radar bara upp lite personer här så att det blir lite mer övergripligt:

Fms Forum:

Zimao91(Simon): Är den som är kär i Ronja, startade tråden och har nu antagligen dragit på sig Rolfs vrede.

Bilddagboken:

mondaysux (Ronja): Ronja, Zimao91's kärlek som tydligen fortfarande är ihop med Rolf Trots att Zimao 91 sa att så inte var fallet när han startade tråden (tabbe!!). Rolf är 16 år och heter Rolf. Roflcopter eller ska jag säga Rolfcopter?

torskn Rolf, the one and only.

dunnoaname. (Simon, Zimao91)

Ja, det är så långt dom har kommit på Fms så vitt jag förstår det hela. Roligt att han är 16 år och heter Rolf. Det som gör det hela så unikt är att han är tillsammans med Ronja som han slår, det gör alltihop till episkt jävla roligt. Egentligen skulle man kunna sätta ett oändligt antal adjektiv innan ordet roligt. Det är rent utav miljoligt ( roligt x 100.000 = miljoligt). Nu vet jag inte riktigt varför jag skrev det här inlägget, blev bara så lyrisk över hela situationen.

Hart ni uppfattat mig korrekt?

Edit1: Jag har inte ens uppfattat mig själv korrekt. Det verkar som om Zimao91 i själva verket inte är Simon. Han är ingen mindre än Ronjas ex Gustav som upprepade gånger slagit Ronja och bara försöker sabba för Rolf genom att sprida lögner om honom på fms forum.

Rolfs officiela uttalande på FMS forum:

Inte lika roligt då misshandlaren heter Gustav istället för Rolf... Vilken jävla twist alltså. Lås tråden, allt humor värde försvann.

Edit2: Skulle verkligen läst klart alla jävla rolf trådar innan jag skrev här på fb. Det är tydligen så att Zimao91 är Simon och inte Gustav. Följande är Simons ursäkt och förklaring till Rolf:

Senast redigerad av ageblaster 2008-10-21 kl. 17:41.
Citera
2008-10-21, 20:00
Medlem
gullgubbens avatar
Sue your self!

Säger jag bara!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto