2008-10-18, 17:23
Medlem
Flytande_argots avatar
Ngon som vet om det finns ngot effektivare addon/metod till Remove It Permanently i Firefox? Om jag t.ex. vljer att blockera hela hgra annons-framet hr p FB via RIP s dyker den nd upp en kort stund vid en ny sidvisning innan den frsvinner. Kan man tweaka till snt hr via ngon bttre addon eller via en fristende applikation (ngon sorts firewall etc)?
Citera
2008-10-18, 17:28
Medlem
hasenfrasens avatar
Jag kr med flashblock, adblockplus samt noscript och ser inga annonser i hgerspalten.
Citera
2008-10-18, 19:07
Medlem
Hevoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Ngon som vet om det finns ngot effektivare addon/metod till Remove It Permanently i Firefox? Om jag t.ex. vljer att blockera hela hgra annons-framet hr p FB via RIP s dyker den nd upp en kort stund vid en ny sidvisning innan den frsvinner. Kan man tweaka till snt hr via ngon bttre addon eller via en fristende applikation (ngon sorts firewall etc)?

Adblock Plus fungerar utmrkt!
Citera
2008-10-18, 20:48
Medlem
The Sidewinders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hevox
Adblock Plus fungerar utmrkt!

vilka prenumerationer anvnder du?
Citera
2008-10-18, 20:54
Medlem
Herr_Greens avatar
Min R.I.P funkar alldeles utmrkt!
Citera
2008-10-18, 20:58
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot

nr du hgerklickar fram den kontextuella menyn s gr du frst till RIP Advanced, dr har du lite olika grejer att vlja bland..och du vljer "remove from this domain" och sen tar bort annonsframen som vanligt s slipper du den i framtiden.
Citera
2009-02-22, 15:25
Medlem
De Larges avatar
Har rip-at bort annonser p en sida, men nu har alla bilder brjat frsvinna frn sidan, hur nollstller jag det utan att ta bort alla mina rips?

Hittar den inte i listan "current rips".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in