2009-05-24, 00:07
Medlem
Finns det inte en del hudkrämer som kan fungera?

De flesta brukar ju säga att allt sådant är bluff och jag är själv ganska skeptiskt mot sådana saker, men jag känner en del som har varit gravida som testat lite olika saker och många säger att de fungerat ganska bra och att det blivit mycket bättre.
Citera
2009-05-24, 00:23
Medlem
BecaHas avatar
Allt har med genetiken o göra vissa får vissa inte. Tror knappast någon kräm hjälper kanske har fel dock. När du solar så syns dom mindre men tar mer tid för dom att blekna.
Citera
2009-05-24, 03:34
Medlem
Sockerpappans avatar
suck, jag upptäckte att jag fått bristningar för ngn månad sen ungefär. Har väl gått upp en 15 kg i vikt senaste 2 åren, mest i fett.
Trodde en sådan uppgång skulle gå bra faktiskt... men antar det spelar in hur fettet fördelar sig också, mitt fett sätter sig på magen.
Ganska uttalat också, har kläder som maskerar kaggen så folk brukar tro jag väger typ 90 kg. Men väger 108 kg... men ska inte klaga, de e najs att ansikte o överkropp inte fettat ner sig ändå.
Mina bristningar sitter i anslutning till min mage, de sitter på sidorna och lite undertill där framme under naveln.

Hade mkt svårt att ta till mig vad det var, med tanke på att min uppgång vad jag tycker gått ganska sakta, men det är ingen tvekan. Aja, annu en sporre o skärpa sig med träningen, det skadar inte.
Citera
2009-05-24, 10:02
Medlem
asdf011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aimbert
Det är långt ifrån ovanligt även för de som tränar rent.
Jag är ett exempel på det.
Citera
2009-05-24, 10:59
Medlem
Jag har bristningar från topp till tå nästan. Från Knäna till midjan pga att jag har vuxit så snabbt i längden.

Mellan bröst/arm på båda sidor från styrketräningen. På ryggen, baksidan av axlarna och nu lite på biceps.

kommer att spricka snart
Citera
2009-05-24, 13:08
Medlem
Daniel501s avatar
http://farm2.static.flickr.com/1387/...b50cf34ca4.jpg

Menar du sadana bristningar? Fyfan for det..

Mvh,
Citera
2009-05-24, 13:09
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501

Mvh,
Det är ingen bristning. Det är en operation som har blivit igensydd. Han fick infektion i armen efter att han överdoserat Synthol i säkert flera år, samt använt osterila nålar. Själv påstår han i ett annat klipp att det var ett basebollträ som han blev slagen med dock.
Citera
2009-05-24, 13:09
Medlem
BePositives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501

Mvh,

Det där är ett ärr ifrån en operation....

edit: pucktvåa
Citera
2009-05-24, 14:13
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Det är ingen bristning. Det är en operation som har blivit igensydd. Han fick infektion i armen efter att han överdoserat Synthol i säkert flera år, samt använt osterila nålar. Själv påstår han i ett annat klipp att det var ett basebollträ som han blev slagen med dock.

Jaha, tankte att det var lite val mycket arr liknande for att vara en bristning men chansade hehe..

Forstar dock inte hur bilder som den kan avskracka folk fran att skjuta i skit i kroppen, sannslost.

Tack for rattningen bengtzzz och BP..

Mvh,
Citera
2010-05-22, 20:11
Medlem
Bristningarna försvinner väl aldrig? Blir väl bara ljusare med tiden så den syns sämre?
Citera
2010-05-22, 21:30
Medlem
toizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gunnar1989
Bristningarna försvinner väl aldrig? Blir väl bara ljusare med tiden så den syns sämre?

Så är det.
Dom går från att vara ilsket röda/lila till att bli lite silvriga.

Och det finns fortfarande ingen salva eller nåt man kan ha på för att det ska gå bort eftersom det liksom är överhuden som brister och för att ta bort bristningarna skulle man vara tvungen att sätta ihop den igen och det kan man bara göra kirurgiskt och då bli det fula ärr överallt där man haft bristningar.
Citera
2010-05-23, 22:30
Medlem
Jag har bristningar på bröst, höfter, innanlåren och runt knäna, och det fick jag när jag blev tonåring. Det är något man får leva med helt enkelt.
Jag har galen hud generellt. Håller tummarna för att det snart kommer lösningar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in