• 2
  • 3
2008-10-18, 02:38
Medlem
Labolinas Linas avatar
För i helvetes anal, ingen färg till oss användare. Totalt onödigt.

Ps. Detta hade jag skrivit i rött för att jag är arg.
Citera
2008-10-18, 04:30
Medlem
ayanamiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
Du ser väl själv vilken jävla säkerhetsrisk det är gentemot användarna?
Annars måste du vara aningen korkad.

Varför är det en säkerhetsrisk ? Länken går ju till samma site ändå, och det är först där attacker kan utföras.
Citera
2008-10-18, 04:54
Medlem
Sunners avatar
Av alla klagomål som dyker upp måste det här vara det mest patetiska.
Det enda jag håller med om är "svarat-i-tråden-funktionen", det är väldigt praktisk sak, och det verkar ju The Powers That Be hålla med om, att de tar lite tid på sig kan man ju tycka vad man vill om, men det är ju inte direkt vad OP handlar om...

Men vad FAN ska FB med färger och trams till? Det är illa nog med folk som har de där snurrande FB-katthelvetena som avatarer.
Vad gäller Ctrl-Z, Ctrl-V, osov så funkar det alldeles utmärkt, det är upp till din browser, vad ska FB göra åt saken?

Jävla tramstråd...
Citera
2008-10-18, 05:44
Bannlyst
Inte en massa olika färger i inläggen!
Det skulle missbrukas och forumet skulle se ut som en presentation på Lunarstorm.
Även möjigheten att skriva med rött borde tas bort....eller bara kunna användas av moderatorer/admin

.
Citera
2008-10-18, 09:51
Nej, inga jävla färger! Det skulle göra skitont i ögongen efter ett tag.
Citera
2008-10-18, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av northix
Inte en massa olika färger i inläggen!
Det skulle missbrukas och forumet skulle se ut som en presentation på Lunarstorm.
Även möjigheten att skriva med rött borde tas bort....eller bara kunna användas av moderatorer/admin

.

Jag instämmer till fullo med ovanstående
Citera
2008-10-18, 22:43
Medlem
miklons avatar
Det är ju så att Flashback har Sveriges mest omogna användarskara, det är väl enda förklaringen till att vi hela tiden nekas möjligheten att göra sånt som tillåts på andra forum, t.ex. editera våra inlägg utan tidsbegränsning, att kunna lägga in bilder direkt i inlägg eller att posta omröstningar.

Kanske är det faktiskt så att det finns fler idioter här än på andra ställen, jag vet inte.
Citera
2008-10-18, 23:32
Medlem
11xx22s avatar
Om man nu försöker följa KFK så borde editeringsbegränsningen inte vara ett problem eller? Då tänker man väl efter före man skriver och behöver inte gå in oc ändra ett inlägg två veckor senare. Jag förstår inte vitsen med evig editeringsmöjlighet. Seriöst. Antingen står man för det man skrivit eller så skriver man inte alls.
Citera
2008-10-19, 16:58
Moderator
Strix m/94s avatar
De två...

...funktioner som jag önskar åter är:
- Pilar om tidigare poster i tråden.
- Knappen för att göra hyperlänk av ord.
- :sick19.

Ok, så det blev tre funktioner då.
Citera
2008-10-19, 19:26
Medlem
Allt_är_tagets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 11xx22
Om man nu försöker följa KFK så borde editeringsbegränsningen inte vara ett problem eller?

Inte för att gnälla men läs den förbannade tråden innan du postar så slipper du posta något som det redan ges svar på vid post #1
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in