2008-10-17, 12:45
Medlem
Snusets avatar
Jo, såhär ligger det till; köpte mig ett ps3 för ett halvår sedan och har knappt fått använda det för frun. Hon tycker att hon har ensamrätt på det (kan ta sitt jävla Monsters och köra upp i röven ) . Så för att lösa problemet och slippa fler gräl så köper jag helt sonika ett till. Då undrar jag bara om någon har erfarenhet av två ps3or i samma nätverk. Funkar det överhuvudtaget? Någon som har provat?
Citera
2008-10-17, 13:31
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuset
Jo, såhär ligger det till; köpte mig ett ps3 för ett halvår sedan och har knappt fått använda det för frun. Hon tycker att hon har ensamrätt på det (kan ta sitt jävla Monsters och köra upp i röven ) . Så för att lösa problemet och slippa fler gräl så köper jag helt sonika ett till. Då undrar jag bara om någon har erfarenhet av två ps3or i samma nätverk. Funkar det överhuvudtaget? Någon som har provat?

Ingen aning, men jag måste bara säga att jag gillar din stil!
Citera
2008-10-17, 14:00
Medlem
varför skulle det inte funka? :S
Citera
2008-10-17, 16:12
Medlem
Snusets avatar
Citat:
varför skulle det inte funka? :S

Det borde ju funka. Ville bara kolla först om någon har testat.

Citat:
Ingen aning, men jag måste bara säga att jag gillar din stil!

Tacktack!
Citera
2008-10-17, 19:49
Medlem
RaZoR1394s avatar
Jag har inga erfarenheter angående detta men sålänge PS3orna använder olika MAC adresser och inte samma konto på psn borde det gå. Det skulle även vara väldigt märkligt med samma MAC adress på båda korten. Utvecklarna av Warhawk har väldigt många ps3or som kör som server.
Citera
2008-10-17, 22:13
Medlem
Mr-andersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaZoR1394
Jag har inga erfarenheter angående detta men sålänge PS3orna använder olika MAC adresser och inte samma konto på psn borde det gå. Det skulle även vara väldigt märkligt med samma MAC adress på båda korten. Utvecklarna av Warhawk har väldigt många ps3or som kör som server.

Vet du ens vad MAC adress är?

Citera
2008-10-17, 23:39
Moderator
memymos avatar
Var längesen jag satte mig å lira Army of Two. Men hadde man inte ett val att kunna köra co-op i lan med ?

Borde fungera utan problem iaf.
Citera
2008-10-17, 23:39
Medlem
RaZoR1394s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-anderson
Vet du ens vad MAC adress är?

No shit Sherlock!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera