2001-12-11, 08:59
Medlem
Finns det några planer för nya funktioner till forumet? skulle ju gå att göra massor för att få bort alla skit poster dvs inlägg med senaste svar högst upp osv skulle ju själv sanera spammet!
Citera
2008-08-03, 16:52
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fdsafds (old)
Finns det några planer för nya funktioner till forumet? skulle ju gå att göra massor för att få bort alla skit poster dvs inlägg med senaste svar högst upp osv skulle ju själv sanera spammet!

Hur går det på saneringsfronten nu då?

(bumpade denna tråd för att undvika att alla ni sökfascister skulle länka till denna tråd)
Citera
2008-08-03, 17:44
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom

(bumpade denna tråd för att undvika att alla ni sökfascister skulle länka till denna tråd)

Vad menar du med saneringsfronten?
Citera
2008-08-03, 17:57
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Vad menar du med saneringsfronten?

Att få bort alla troll/trams-inlägg.
Citera
2008-08-03, 18:04
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Att få bort alla troll/trams-inlägg.
Vi rensar det vi ser och hinner. Ser man något ot trams trollande så skickar man RP och hjälper till att få forumet fritt från sådant. Det postas för mycket för att moderatorerna ska hinna läsa allt så RP varktyget blir viktigareoch viktigare.
Citera
2008-08-03, 21:04
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arkelöv
Idiotbump..

Men frågan är väl ändå ganska relevant med alla sommarlovsfjortisar som nu bombarderar forumet med tramsinlägg?
Citera
2008-08-03, 21:38
Bannlyst
Citat:
Men frågan är väl ändå ganska relevant med alla sommarlovsfjortisar som nu bombarderar forumet med tramsinlägg?

Citera
2008-08-03, 21:55
Medlem
Snövits avatar
Citat:
personligen skulle jag inte ha något problem med att forumet stängde registreringen och att nya medlemar bara kunde bli inbjudna av andra medlemar på forumet.

Jag tror inte att det är rätt väg att gå. Jag tror vi skulle missa intressanta debattörer. Kidsen som tramsar skulle komma hit ändå och vara inbjudna av polarna känna sig speciella och rekrytera ännu mer polare.
Citera
2008-08-03, 22:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Toskala
Lyssna på socialdemokraten, var säkert dig jag hörde på radion för ett tag sen. "Vi ska ha yttrandefrihet - men så där får man inte säga". Spela roll? Det är ett forum, inte livet.

Toskala

Vad har de med saken att göra? Vi har yttrandefrihet i hela sverige vet du, inte bara på FB.

Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Jag tror inte att det är rätt väg att gå. Jag tror vi skulle missa intressanta debattörer. Kidsen som tramsar skulle komma hit ändå och vara inbjudna av polarna känna sig speciella och rekrytera ännu mer polare.

Ja men då ser du vem som har inbjudit vem. Och har användare xxxxx bjudit in säg 5st tramsare så blir han av med rätten att dela ut invites.
Citera
2008-08-03, 22:10
Medlem
NicJays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ken_park

Man kunde iallafall göra något sådant under sommarlovs månaderna då alla småkids har för mycket fritid.
Citera
2008-08-03, 22:13
Medlem
Erkaa^s avatar
RP fungerar nog bra...
Citera
2008-08-03, 22:18
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:

Skönaste bumpen hittills! 2001-2008!

OnT: Vore trist att begränsa tillträdet till FB, tycker jag. Lite trams får man stå ut med.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in