2008-10-15, 20:59
Medlem
daveenglands avatar
Tja!

Befinner mig i Manchester och undrar om någon har erfarenhet att köpa biljetter för att titta på Manchester United på Old Trafford. Skulle vilja veta en sida man kan lita på, som har rimliga priser på biljetter.

Mvh, D
Citera
2008-10-15, 21:00
Bannlyst
Finns inga rimliga priser på Old Trafford, svårt att få tag på biljetter också.
Citera
2008-10-15, 21:03
Medlem
daveenglands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Finns inga rimliga priser på Old Trafford, svårt att få tag på biljetter också.

Klart det inte finns några rimliga priser, men verkar kunna köpa biljetter i kategori 2 för runt £75, vilket känns som att jag kan betala!

Dock vet jag inte vilka sajter man kan lita på, så jag söker någon med erfarenhet av detta! Hjälp mig, snälla!

(Edit, la till sista stycket.)
Senast redigerad av daveengland 2008-10-15 kl. 21:20.
Citera
2008-10-15, 23:43
Medlem
Finns det inga touts runt arenan som säljer biljetter strax innan matchen? Det lär inte bli billigt, men det är tyvärr inte billigt att gå på engelsk ligafotboll ens med biljetter köpta direkt från klubben...
Citera
2008-10-16, 00:42
Bannlyst
Tjaa rätt svårt att få biljetter om man inte är medlem nånstans där man kan få osv.
Citera
2008-10-16, 01:18
Medlem
daveenglands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Tjaa rätt svårt att få biljetter om man inte är medlem nånstans där man kan få osv.

Kikat på den här sidan: http://www.worldticketshop.com/ticke...est_ham_united

Tycker inte att det verkar så svårt och kan inte se några problem med att beställa, men blir ju lite hispig när man ska betala på nätet och inte har koll på sidan.
Citera
2008-10-16, 09:16
Medlem
den sidan är bra, om du bor på hotell så kan du be dom beställa åt dig, men annars är det enklaste att köpa via nätet och hämta ut, annars prova manutd.com dom brukar kunna ha driver på biljetter
Citera
2008-10-16, 09:40
Medlem
Robert_Goatses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daveengland
Kikat på den här sidan: http://www.worldticketshop.com/ticke...est_ham_united

Tycker inte att det verkar så svårt och kan inte se några problem med att beställa, men blir ju lite hispig när man ska betala på nätet och inte har koll på sidan.

Fast där kommer du att betala £105 för en £75-biljett och då är du på samma nivå som att köpa utanför Old Trafford.
Citera
2008-10-16, 11:07
Medlem
jo och det är ingen "stormatch" direkt, så biljetter kommer att finnas på plats.

det vettigaste är nog att gå till theatre of dreams och skaffa sig biljetterna
Citera
2008-10-16, 22:44
Medlem
daveenglands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robert_Goatse
Fast där kommer du att betala £105 för en £75-biljett och då är du på samma nivå som att köpa utanför Old Trafford.

Vi är ett gäng, så biljetterna kommer väl att kosta cirka £80. Tror jag tar och beställer därifrån, ska blir läckert att se match på Old Trafford, inte varit där tidigare!

Tack för ingenting allihopa! (Mod kan frysa tråden.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in